כמה מכוכבי הוליווד בחרו בדרכים אחרות ממה שאנחנו מכירים, והעדיפו להימנע ממין לפני החתונה. בין אם זה מסיבות דתיות, או העדפות אישיות אחרות, לכל אחד מהם היה מניע שגרם להם לדבוק בדרך הטהורה. בין אותם הכוכבים, גם הזמר ג׳סטין ביבר והזמרת ג׳סיקה סימפסון. שניהם חושפים את הסיבה לכך.

ג'סיקה סימפסון (צילום: Amy Sussman)
ג'סיקה סימפסון (צילום: Amy Sussman)

סימפסון בת ה-42, היא גם בתו של הכומר לשעבר ג׳ו סימפסון. בגיל 12 קיבלה טבעת טוהר מאביה, אותה הייתה חייבת לענוד כל עוד לא קיימה יחסי מין. בעבר הודתה סימפסון  כי ההחלטה שלה להימנע מסקס עד החתונה הייתה מאתגרת מאוד. הכוכבת מספרת לאתר people: ״הבתולין שלי זה משהו שעמדתי עליו, זה לא היה תמיד קל. אבל אני מכבדת את זה. בתולי יכול להיות גם מגניב וסקסי״. סימפסון התחתנה עם ניק לאשיי בשנת 2002, והשניים התגרשו ב-2006. ב-2012 נישאה מחדש לבעלה הנוכחי, אריק ג׳ונסון

ג'סיקה סימפסון ובעלה לשעבר, ניק לאשי (צילום: Mark Mainz gettyimages)
ג'סיקה סימפסון ובעלה לשעבר, ניק לאשי (צילום: Mark Mainz gettyimages)

לפני שג׳סטין ביבר התחתן עם אשתו, היילי ביבר, הוא דיבר לא מעט על הסיבה שלו לא לקיים יחסי מין עם בנות זוג עד ליל הכלולות. ביבר סיפר כי הוא פנה לאלוהים ולדת לאחר שהבין שיש לו ״בעיה עם סקס״. הזמר הסביר בשנת 2019 למגזין ווג: ״אלוהים לא מבקש מאיתנו להימנע מסקס כי הוא רוצה חוקים, הוא אומר: ׳אני מנסה להגן עלייך מפגיעה וכאב׳. אני חושב שמין יכול לגרום להרבה כאב״. 

ג'סטין ביבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'סטין ביבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ביבר התוודה גם בעבר שהייתה לו התמכרות למין, וההתנזרות שלו הייתה הדרך הנכונה עבורו להרגיש קרוב יותר לאלוהים. עוד אמר בראיון: ״לפעמים אנשים מקיימים יחסי מין כי הם לא מרגישים מספיק טוב, או כי הם חסרי ערך עצמי. נשים עושות את זה וגברים עושים את זה״. ביבר ממשיך: ״אני מאמין שאלוהים בירך אותי עם היילי כתוצאה מההתנזרות שלי, אתה מקבל תגמול על התנהגות טובה״. כזכור, ג׳סטין והיילי התחתנו ב-2018 בניו יורק. 

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין  (צילום: אינסטגרם)
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: אינסטגרם)