כוכב הסדרה האהובה, ״בוורלי הילס 90210״, איאן זירינג בן ה-59 הוכה והותקף באלימות ברחובות לוס אנג'לס, דרך מזעזעת לפתוח את השנה האזרחית החדשה שלו. זירינג, הותקף באלימות במורד שדרות הוליווד בלוס אנג'לס על ידי חבורת אופנוענים פרועה שרכבו על מגוון של אופנועים. מצלמת הרחוב תיעדה את האירוע הקשה כשאיאן לבדו נאבק בחבורה האלימה.

איאן זירינג (צילום: Monica Schipper/Getty Images)
איאן זירינג (צילום: Monica Schipper/Getty Images)

על פי הדיווחים, רכבו של השחקן ככל הנראה נפגע על ידי אחד האופנועים. זירינג יצא מרכבו להתעמת עם האופנוען הפוגע ואז הצטרפו חבריו האופנועים ופרצה הקטטה האלימה, כפי שמוצגת בווידאו שפורסם ב- TMZ. בסרטון, נראה כי לא פחות מארבעה אופנוענים עמדו מסביב לרכב של השחקן, בעת שהנהג פגע ברכבו. זירינג עצר את רכבו וכשיצא מהרכב, הכה את אחד מהם. האופנוענים האחרים הצטרפו אל הקטטה שהתפתחה והכו את הכוכב. בשלב מסוים נפל השחקן אל הרצפה, ניסה להימלט והצליח לברוח לצד השני של הרחוב.

View this post on Instagram

A post shared by TMZ (@tmz_tv)

האופנועים רדפו אחריו, תפסו אותו והמשיכו להלום בו. עוברי אורח לא סייעו המון במהלך התקרית האלימה והעדיפו לצלם את מה שקורה. לבסוף השחקן הצליח לברוח לצדי הרחוב, וכעבור זמן מה, חזר לרכבו ונסע מהמקום. עדים דיווחו שלא הוזמנה למקום משטרה, אך מהמשטרה נמסר כי היא מודעת לאירוע, ופתחה בחקירה נגד התוקפים. 

איאן זירינג (צילום: Isaac Brekkenl  GettyImages)
איאן זירינג (צילום: Isaac Brekkenl GettyImages)