כוכב ״בוורלי הילס״, איאן זירינג, מגיב על התקרית האלימה. לאחר שהותקף על ידי מספר אופנענים רגע לפני השנה החדשה, עלו מספר חששות לגביי העובדה שזו הייתה תקרית אנטישמית וכעת, הכוכב מגיב על מה שהיה. השחקן מגיב בפוסט ארוך באינסטגרם, שם הוא משתף על החוויות האישיות שלו בקטטה האלימה. זירינג מתחיל כך: ״אתמול חוויתי תקרית מדאיגה שכללה קבוצה של אנשים על אופנועי מיני. בעודי תקוע בפקק, אחד הרוכבים הללו ניגש למכוניתי באגרסיביות והוביל לעימות מטריד. בניסיון להעריך כל נזק יצאתי מהמכונית שלי. הפעולה הזו, למרבה הצער, הסלימה לכדי מריבה פיזית, כאשר ניסיתי להגן על עצמי״.

View this post on Instagram

A post shared by TMZ (@tmz_tv)

הוא ממשיך וכותב על הבת שלו שנכחה איתו: ״אני מרגיש הקלה לדווח שהבת שלי ואני שנינו ללא נפגענו, אבל התקרית הותירה אותי מודאג מאוד מהנועזות הגוברת של קבוצות כאלה שמשבשות את ביטחון הציבור ואת שלום הציבור. מצב זה מדגיש נושא גדול יותר של חוליגניזם ברחובותינו ואת הצורך בתגובות אפקטיביות של אכיפת החוק להתנהגות כזו. כאזרח והורה, אני מוצא שזה לא מקובל שקבוצות יכולות לעסוק באופן חופשי בסוג כזה של התנהגות, ולגרום לפחד וכאוס, בעוד שתגובת הרשויות נראית לא מספקת״.

View this post on Instagram

A post shared by Ian Ziering (@ianziering)

זירינג כותב עוד על הבטחון האישיש שלו במרחב: ״תמיד תמכתי בלעמוד נגד התנהלות לא נכונה, והתקרית הזו מחזקת את האמונה שלי בחשיבות הבטיחות האישית והקהילתית. עלינו לטפל בבעיות הבסיסיות שמובילות להתנהגות כזו ולהבטיח שהרחובות שלנו בטוחים לכולם. אני קורא לפקידי העירייה ולרשויות אכיפת החוק לנקוט בפעולה נחרצת נגד הפקרות כזו ולספק את המשאבים הדרושים למניעת התרחשויות עתידיות. אני אסיר תודה על תמיכת המשפחה, החברים והמעריצים שלי בתקופה זו. ברגעים מאתגרים כמו אלה הכוח והאחדות של הקהילה שלנו הם חיוניים ביותר. שנה טובה״. מאחלים גם אנחנו איאן, שיהיה יותר רגוע בהמשך.

איאן זירינג (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)
איאן זירינג (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)