הזמרת ההוליוודית ליזו ידועה במי שאוהבת את הגוף שלה ולא מתביישת בו. היא פרצה לחיינו לפני מספר שנים ומאז נשארה ככוכבת אהובה שדיברה בעבר על מאבקי דימוי הגוף שלה ותמיד עודדה את מעריציה לחבק את גופם, לא משנה מה הגודל או המידה. בשנה שעברה הזמרת אף דיברה על הנושא והוסיפה שאין לה רצון לרדת במשקל. אממה, כמו כריסטינה אגילרה, גם ליזו עברה שינוי בחייה וחושפת אותו. את החשיפה היא ביצעה רק לאחר שהמעריצים שמו לב להבדל הניכר במשקל. 

ליזו (צילום: REUTERS/Mike Blake)
ליזו (צילום: REUTERS/Mike Blake)

בפוסט באינסטגרם הזמרת חושפת את הגזרה החדשה ואומרת: ״שנה חדשה, אני חדשה״. עוד היא ממשיכה: "כן, זה נכון. אנחנו שמים את עצמנו במקום הראשון השנה. אתם לא צריכים לחכות כדי להרגיש כמו הגרסה הכי טובה של עצמכם". משם המעריצים לא נחו והתחילו להגיב: "בסדר, שמתי לב כמה ירדת במשקל". מישהו אחר הגיב: ״היא הייתה יותר יפה לפני כן״. 

View this post on Instagram

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

רבים הגיבו והתפתחו שלל דיונים, ביניהם חלק אמרו כי אף אחד לא צריך להגיב על המשקל שלה מלכתחילה. "אתם לא יודעים איך פשוט לסתום את הפה עם המראה של מישהו?", אמר מעריץ אחד. "לקרוא את כל התגובות האלה ולהבין כמה כל כך הרבה מכם ברבריים, אתם לא צריכים לדבר על המשקל שלה. היא יפהפיה וזה כל מה שחשוב. כולכם צריכים להירגע", הוסיף עוד אחד. מקווים שהירידה במשקל הגיעה ממקום בריא.

@lizzo Anyways leggings on sale now @YITTY ♬ MY HOUSE - Beyoncé