הראפר המצליח והפכפך קניה ווסט כבר לא מפתיע אותנו בשום צורה. כזכור הראפר עלה לכותרות במספר רב של תקריות אנטישמיות כשהאחרונה ביניהן הסעירה את הרשת. ווסט צולם בחודש נובמבר האחרון כשהוא חוגג עם הזמר כריס בראון במסיבה בדובאי, כשתועדו שרים את שירו החדש של הראפר ובו נאמר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודייה". 

לפני כשבועיים הפתיע ווסט בפוסט באינסטגרם בו התנצל בעברית בפני הקהילה היהודית בעולם על התקריות האנטישמיות והאמירות המקוממות שלו כלפי יהודים. בפוסט המפתיע כתב הראפר: "אני מתנצל בכנות בפני הקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכננת שנגרמה על מילותיי או פעולותיי. זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריד מכבוד, ואני מתחרט מאוד על הכאב שאולי גרמתי". עוד הוסיף ווסט: "אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד.  סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות".

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

אלא שנדמה כעת שהראפר כבר הספיק לחזור בו מהצעד החריג ואחרי שהפוסט היה באוויר קרוב לשבועיים, במהלך סוף השבוע הוא החליט למחוק אותו. במקום ההתנצלות בעברית, הוסיף ווסט בימים האחרונים תמונות פרובוקטיביות של אשתו החדשה, ביאנקה סנסורי האוסטרלית, שדומה באופן חריג לאשתו לשעבר קים קרדשיאן. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ye‎‏ (@‏‎kanyewest‎‏)‎‏