הרשת סוערת בשעות האחרונות לאחר שסרטון אחד של סלינה גומז וטיילור סוויפט מטקס "גלובוס הזהב", התפוצץ וגרם לספקולציות רבות על סיטואציה לא נעימה שקרתה עם קיילי ג'נר. בסרטון המדובר, נראות שתי הכוכבות הגדולות יושבות בטקס שנערך הלילה (שני) בלוס אנג'לס, כשגומז לוחשת באוזנה של סוויפט וזו מגיבה בתדהמה אל מול עשרות המצלמות שנכחו במקום. על פי מקורבים שנכחו בסיטואציה, נשמעה סוויפט כשהיא עונה: "עם טימות'י?!", וזה הספיק בשביל המעריצים שפענחו לבד כי גומז סיפרה לחברתה הקרובה איך ביקשה להצטלם עם השחקן טימות'י שאלאמה ונענתה בסירוב מצד בת זוגו ג'נר, שהגיעה לתמוך בבן זוגה שהיה מועמד בטקס.

אם הלכתם לאיבוד, TMI כאן להסביר. בשנה שעברה עלתה ג'נר לכותרות בסערה אחרת שקשורה לגומז, כשבמהלך פייס טיים שערכה עם היילי ביבר, השתיים עשו זום אין על הגבות שלהן, במה שהתפרש כבדיחה על הגבות של הזמרת. מעריציה של גומז החלו לתקוף את ג'נר ובעיקר את ביבר (שנשואה לג'סטין ביבר, האקס המיתולוגי של סלינה, לא צריך באמת להסביר, כן?) על בריונות ברשת, עד כדי כך שהזמרת הגיבה בעקיפין על הסיטואציה כשהעלתה סטורי בו כתבה ש"יש לה את המעריצים הטובים ביותר בעולם". מאז, גומז וג'נר לא נצפו יחד באירועים חברתיים או תקשורתיים וניסו להשאיר את הסיטואציה שהתפוצצה, הרחק מאחור.

הסטורי שהתחיל הכל - היילי ביבר וקיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי שהתחיל הכל - היילי ביבר וקיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת, עם פרסום הסרטון הנוכחי מטקס הפרסים היוקרתי, הרשת משתגעת. מעריצים רבים הכריזו בוודאות כי ג'נר סירבה לתת לגומז להצטלם עם שאלאמה, למרות שהשניים ידידים טובים ואף שיחקו יחד בעבר. מעריץ אחד דיבב את הסרטון כשכתב: "ביקשתי תמונה איתו והיא סירבה", אחת אחרת כתבה: "סלינה כל כך אמיתית. כל פעם שקורה לה משהו, היא רצה אל הבנות שלה", ואילו תגובות מהצד השני שטענו שהיא רק ניסתה ליצור שערורייה: "היא דאגה לצעוק את השם של טימות'י כל כך חזק כדי שכולם ישמעו", כתב אחד הגולשים. כלי התקשורת בחו"ל אגב, כבר פנו לנציגיהן של כל הכוכבות המעורות בסיפור אך כצפוי, לא זכו לתגובה.