הזמרת סלינה גומז חשפה את מה שהיא לחשה לחברתה הזמרת טיילור סוויפט בטקס פרסי גלובוס הזהב, לאחר שוידאו של השתיים של הפך לויראלי ברשת. השחקנית והזמרת בת ה-31 נראתה מפטפטת בדיסקרטיות עם סוויפט וקלי ספרי, אשתו של השחקן מיילס טלר, במהלך טקס חלוקת הפרסים ביום ראשון.

סוויפט וספרי נראו המומות ממה שנאמר. מעריצים שיערו שגומז דיברה על מפגש מביך כביכול שהיה לה עם הזוג הטרי טימות'י שאלאמה וקיילי ג'נר, שהופיעו יחד לראשונה באירוע עטור כוכבים. המעריצים שקראו את השפתיים של הזמרת, אמינו שגומז מספרת לסוויפט שג'נר סירבה לתת לה להצטלם עם בן זוגה.

עם זאת, גומז הגיבה לטענות ודחתה את הגרסה הזו. בהתייחס לכותרות בנושא על כך שגומז דיברה על הזוג, כתבה הזמרת באינסטגרם: "נוווווו סיפרתי לטיילור על שניים מחבריי שהתחברו. לא שזה עניין של מישהו". כוכבת ערוץ דיסני לשעבר פרסמה עד מהרה פוסט באינסטגרם ואמרה שהיא עוזבת את המדיה החברתית "לזמן מה כדי להתמקד במה שחשוב באמת", ושיתפה סרטון עם בן זוגה החדש בני בלנקו.

לא ברור אם העדכון הזה היה קשור לספקולציות לגבי השיחה שלה עם סוויפט, וכזכור, זו לא הפעם הראשונה שגומז מכריזה על הפסקה מהרשתות החברתיות בחודשים האחרונים.