נשיא ארצות הברית לשעבר, איש העסקים המיליארדר דונלד טראמפ פרסם חוות דעת מרופאו שמציין את בריאותו ה"מצוינת" ומשקלו ה"מופחת". רבים ארצות הברית תהו איך הוריד את משקלו באופן כל כך דרסטי וספקולציות רבות הציפו רחבי הרשת. חלק תהו אם טראמפ - כמו לכאורה כל שם גדול בהוליווד, כולל אופרה ווינפרי - אולי פנה לאוזמפיק או תרופה אחרת להרזיה.

אבל מקור אומר ל-pagesix שההתרחקות של הנשיא בדימוס מהמזנון במועדון שלו בפלורידה יחד עם עזרה מאשתו, מלניה טראמפ, עשתה את העבודה. המקורב אמר כי טראמפ "השיל לפחות 30 קילו", וכי "אנשים במועדון אומרים שהוא אוכל בריא יותר", ופחות מהמזנון. המקורב נתן את הקרדיט לאשתו מלניה על הרגלי האכילה הטובים יותר שלו. טראמפ בן ה-77 לא נראה "אוכל גלידה או עוגת שוקולד עם שני כדורים של גלידת וניל עליה".

דונלד טראמפ בוועידת CPAC (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)
דונלד טראמפ בוועידת CPAC (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)

בנובמבר כתב הרופא האישי שלו, ד"ר ברוס ארונוולד מניו ג'רזי, "אני שמח לדווח שהבריאות הכללית של הנשיא טראמפ מצוינת". הוא הוסיף: "טראמפ הפחית את משקלו באמצעות תזונה משופרת והמשך פעילות גופנית יומיומית תוך שמירה על לוח זמנים קפדני". באוגוסט משקלו של טראמפ היה לפי הדיווחים קרוב ל-100 ק"ג, כאשר הוא נעצר על ידי המשטרה בג'ורג'יה כשהואשם בניסיון להטות את תוצאות הבחירות ב-2020.

בעוד שמקורבים מתעקשים שהוא משיל את הקילוגרמים העודפים שלו באמצעות תזונה נכונה, מקור אחר אמר "זו השערה טהורה שטראמפ נוטל תרופות להרזיה כמו אוזמפיק או ווגובי, שהן פופולריות מאוד בפאלם ביץ'. כולם שם נראים פתאום רזים יותר!". מקור אחר אמר על טראמפ: "הוא עושה הרבה ספורט. הוא נראה טוב".

דונלד טראמפ  (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)