הכוכבת אריאנה גרנדה הוציאה שיר חדש בסוף השבוע, לאחר כשנתיים של שקט מוזיקלי, והצליחה לגרום לסערה בעקבות השיר. השיר שנקרא ״yes, and?״ מכניס קצת אצבע לעין לכל המצקצקים על מערכת היחסים הנוכחית שלה, שהתפתחה בעוד שני הצדדים היו נשואים. כזכור, הכוכבת בת ה-30 נמצאת בקשר עם השחקן אית׳ן סלייטר בן ה-31. השניים הכירו על סט צילומי הסרט המשותך שלהם, Wicked. 

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזוגיות של השניים התפרסמה ביולי האחרון, ועשתה הרבה רעש. מהעובדה הפשוטה ששניהם עוד היו נשואים כשהתחילו לצאת. גרנדה הייתה נשואה לבעלה מזה שנתיים, דלטון גומז, ולאחרונה השניים התגרשו. וסלייטר היה נשוי לאשתו מזה חמש שנים, לילי ג׳יי, שהכירו ויצאו עוד מתקופת התיכון, ולהם יש ילד משותף בן שנה וחצי. 

אריאנה גרנדה, דלטון גומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה, דלטון גומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שני הזוגות שהכירו בדרכים עקלקלות החלו את תהליכי הגירושין שלהם, והדרמה רק התפוצצה יותר ויותר, כשהעולם כולו הבין שהשניים מתגרשים כדי להיות ביחד. לא מעט גולשים וטוקבקיסטים גם החלו להעביר ביקורת על המהלך הזה, ובמיוחד על גרנדה שהעניקו לה את הכינוי ״הורסת משפחות״. כנראה שלצד השני והגברי בעניין שגם לקח חלק ביוזמה הזאת (שהיא ללא ספק לא נכונה) הם לא מעניקים חשיבות. נציין כי אין הוכחה חותכת לכך שהנישואים של השניים התפרקו בהכרח בגלל הזוגיות החדשה שלהם, אבל כל הסימנים מצביעים שכן. מקורבים שונים טוענים כי גרנדה וסלייטר נפרדו מבני הזוג שלהם לפני שהפכו לזוג בעצמם.

לאחר שקט מוזיקלי של שנתיים, ביום שישי האחרון זמרת העל הוציאה שיר חדש בשם ״yes, and?" שם היא פונה לכלל הרכלנים והמבקרים. השיר מתחיל בכמה אנשים שמדברים על כך שאריאנה השתנתה, וכמה שהם מעדיפים שהיא לא תהיה מאושרת, אלא אמנית טובה. הדיאלוג הוא ללא ספק אצבע בעין של המבקרים שחושבים שכל מה שהם קוראים באינטרנט הוא אמת.

כך היא אומרת בשיר: ״כולנו מחלימים ממישהו או ממשהו שלא רואים כרגע. כן, ו? תגיד את מה שאתה רוצה עם החזה שלך. תהיה החבר הכי טוב של עצמך. כבר סיימתי מלדאוג ממה שתחשוב, אני לא מתחבאת מאחורי הקרן שלך. אם אתה מוצא את עצמך בסיטואציה חשוכה, רק תדליק את האור ותהיה כמו ׳כן, ו?׳״. בהמשך היא עוד שרה: ״האנרגיה שלך היא שלך, שלי היא שלי. אל תגיב על הגוף שלי, אל תענה. העניינים שלך הם שלך, ושלי הם שלי. למה כל כך אכפת לכם על איזה זין אני רוכבת?״ 

השיר גרם ללא ספק למהומה ברשתות החברתיות, שכן אריאנה ידעה מה היא עושה כשהוציאה אותו עם המילים הפרובוקטיביות הללו. לא במקרה ביום יציאת השיר, נרשמה כמות ההאזנות הכי גדולה בסטרימיגנ אי פעם. עם זאת, הביקורת לא נחסכה ממנה ושלל אנשים הגיבו על כך שהיא לא הקורבן בסיטואציה. בין התגובות נאמר לה כי ״לאף אחד לא אכפת עם מי את יוצאת, רק אל תשכחי מה עשית״ ו-״הרסת חיים של אישה וילד, היית יכולה להיות עם כל אחד אבל בחרת להרוס משפחה״ ועוד.