השחקן לשעבר איאן סומרהלדר לא מתחרט על כך שהחליף את חיי הזוהר של הוליווד לחיי הכפר היפים והטובים. שחקן "יומני הערפד" בן ה-45, חשף שהוא ואשתו, השחקנית ניקי ריד, ארזו את חפציהם ועברו לחווה מחוץ ללוס אנג'לס עם שני ילדיהם. בראיון ל-E! השחקן אמר: "אהבתי את מה שעשיתי הרבה זמן, אבל אני לא מתגעגע לשום דבר מזה. אני אוהב לעשות סרטים, ופשוט עשיתי את זה כל כך הרבה זמן. היה לי מסע מדהים".

בהקרנת הבכורה של ״Common Ground״ ביום חמישי בלוס אנג'לס - סרט דוקומנטרי המתמקד בצורך בחקלאות בת קיימא וידידותית לסביבה - אשתו אל איאן, ריד, שיתפה קצת תובנה לגבי איך נראים החיים בחווה. שחקנית ״דמדומים״ בת ה-35 אמרה: ״כשאתה רואה את הדרך שבה הטבע פועל, אתה מוצא חמלה. זה דבר יפה לראות מה קורה עם הילדים בטבע, לראות אותם משתתפים בגידול האוכל שלהם ובהבנה של מה זה אוכל ומאיפה הוא מגיע״.

בני הזוג משמשים כמפיקים בפועל בפרויקט החדש. השניים החלו לצאת ב-2014 ונישאו בשנה שלאחר מכן. הם הורים לבת בודהי סוליי, בת 6, ולבן, שעל לידתו הודיעו ביוני האחרון. בעוד שהוא נוטה במידה רבה לשמור על חייו האישיים פרטיים, בראיון ל-E! סומרהלדר סיפר על אורח החיים החדש שלו, כשהוא מודה שמדובר ב"הרבה עבודה". שמחים לשמוע שהזוג מצא את הדרך הנכונה לו.