אנחנו מניחים שלא יכול לעבור שבוע שלם מבלי שקניה ווסט עולה לכותרות עם המעשים הביזארים שלו. אחרי שפרסם מכתב התנצלות בעברית ומחק, והעלה תמונות עירום משפילות של אשתו החדשה, בינאקה סנסורי, כעת ווסט יורד עוד יותר נמוך כשהוא מסתובב עם חולצה של ניאו-נאצי מוצהר. 

View this post on Instagram

A post shared by Ye (@kanyewest)

מה למעשה קרה? בסוף השבוע האחרון, רפאר בשם JPEGMafia, העלה תמונה לחשבון האינסטגרם, בה הוא נראה לצד ווסט. ווסט בתמונה משוויץ בשיני הטיטניום החדשות שלו, אבל שכח להסתיר את זה שהוא לובש חולצה של סולן להקת הבלאק מטאל הנורווגית ״בורזום״, כריסטיאן וינקרס, ניאו נאצי מוצהר. 

וינקרס היה פעיל בשנות ה-90 בלהקה, עד שרצח את גיטריסט הלהקה ונשפט ל-21 שנים בכלא. ואם הרצח לא מספיק, אז דעו שוינקרס מקדם רעיונות של עליונות לבנה ואנטישמיות. אחרי 16 שנה כוכב המטאל שוחרר והעביר את מגוריו לצרפת. על פי עיתון ״הגראדיאן״, וינקרס נעצר שוב ב-2013 בחשד לתכנון פעולת טרור.

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קניה לא הגיב על הנושא, וכזכור, באלגנטיות מחק את פוסט ההתנצלות בעברית. ווסט פרסם פוסט התנצלות לקהילה היהודית ושם כתב: ״אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכנת שנגרמה על ידי מילותיי. אני מתחרט מאוד על כל כאב שאולי גרמתי. אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו ואני מחויב לתיקון ולקידום אחדות". אחרי מחיקת הפוסט הזמר מיד העלה תמונות עירום משפילות נוספות של אשתו החדשה. מחכים לשבוע הבא לשערוריה החדשה שווסט יהיה מעורב בה, וכולנו נאלץ להנהן ולהגיד ״כן, הוא ממש איבד את זה הפעם״. 

הפוסט של קניה ווסט באינסטגרם ובו מתנצל בפני הקהילה היהודית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של קניה ווסט באינסטגרם ובו מתנצל בפני הקהילה היהודית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)