משפחת קרדשיאן - ג'נר, אמנם לא התבטאה בגלוי בעד או נגד ישראל, אולם נראה כי מתחת לפני השטח, בנות המשפחה המפורסמת בעולם לגמרי תומכות במדינתנו הקטנה, כשעוד ועוד רמזים פרו ישראלים ממשיכים לצוץ להם בחשבונות האינסטגרם המנופחים של הכוכבות הענקיות. כזכור, קיילי ג'נר עוררה סערה לאחר שהקולקציה הראשונה שהוציאה בקו הבגדים החדש שלה, היתה ברובה על טהרת צבעי הכחול לבן ורבים קבעו כי מדובר ברמז לדגל ישראל. לאחריה, הגיעה אחותה הגדולה, קים קרדשיאן ששיתפה פעמיים סטוריז של הסטייליסטית הישראלית דני לוי עם שיר המלחמה של יסמין מועלם "יהיה טוב", ואז את של כפיר צפריר- "פחד אלוהים". כעת, מעלה קרדשיאן סדרת סטוריז נוספת שגורמת לנו לחשוד שלא מדובר בסתם תיעוד תמים בו היא מבלה עם משפחה וחברים. 

מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קרדשיאן העלתה הלילה (שני), מספר סטוריז לעמוד האינסטגרם שלה, בה היא חוגגת את חייה במסיבת בת מצווה לבתה של אחת מחברותיה הטובות ביותר. בתמונה אחת שהעלתה, בה הצטלמה עם כלת בת המצווה, כתבה הכוכבת: "בת המצווה הטובה ביותר שהייתי בה בחיים", באחת אחרת, איחלה "maza tov" ובסוף גם העלתה את הקהל במסיבה חוגג לצלילי ההורה וכתבה: "אובססיבית להורה!!". TMI תוהים האם גם כאן מסתתר מסר פרו יהודי והתשובה שאנחנו בוחרים לקחת היא כמובן, כן, אבל זו רק דעתנו.

קים קרדשיאן בבת המצווה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן בבת המצווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קים קרדשיאן בבת המצווה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן בבת המצווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התיעוד הזה של קרדשיאן מגיע בתיאום מחשיד במיוחד, בדיוק לאחר שפורסמה תמונה של בעלה לשעבר, קניה ווסט, בה נראה הראפר בתקרית אנטישמית בפעם המיליון בערך, כשהוא לובש חולצה של סולן להקת הבלאק מטאל הנורווגית ״בורזום״, כריסטיאן וינקרס, ניאו נאצי מוצהר. אתה לא מתעייף מדי פעם? אפילו המדור הותש ממך כבר. 

עפה על ההורה. קים קרדשיאן בבת המצווה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עפה על ההורה. קים קרדשיאן בבת המצווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)