קים קרדשיאן ובעלה לשעבר קניה ווסט עברו מפגש מביך במשחק הכדורסל של בנם סיינט, בלוס אנג'לס אתמול (שישי). הזוג הגרוש הגיע בנפרד לאירוע והם צולמו בקצרה מפטפטים אחד עם השני במקום המשחק. עם זאת, הם לא ישבו אחד ליד השני, בעודם צופים בילדם בן ה-8 משחק לצד קבוצתו. 

View this post on Instagram

A post shared by Backgrid (@backgrid_usa)

מייסדת חברת ״סקימס״ הגיעה לבושה בקפוצ׳ון שחור ומכנסיים שחורים. מעל עטתה על עצמה מעיל פרוותי שמגיע על הרצפה. הראפר הגיע לבוש שחורים לגמרי, עם חולצת טריקו שמתחתיה חולצה עם שרווילים ארוכים. שמחים לראות שהפעם לא מדובר בטי-שרט עם תמונתו של ניאו-נאצי עליו, כפי שווסט לבש לפני מספר ימים

זו לא הפעם הראשונה שהאקסים נפגשים במשחק של בנם, עונת המשחקים החלה והם כבר הגיעו בשבוע שעבר למשחק הראשון, שם לא יצרו קשר בכלל. השבוע היה המפגש הראשון שהזוג הגרוש נראה יחד על רקע היחסים הרעועים שלהם. באינטרקציה ביניהם נראה כי השניים שמרו על שיח ידידותי במהלך המשחק ובתם בת ה-6 שיקגו הייתה איתם.

View this post on Instagram

A post shared by @dondasoldiers

כזכור, ווסט וקרדשיאן הורים ל-4 ילדים, ביניהם גם נורת׳ ופסלם. תהליך הגירושין החל בפברואר 2021 והושלם בנובמבר 2022. על פי ההסכם, ווסט מחוייב לשלם לגרושתו 200,000 דולר מידי חודש עבור מזונות לילדים. השניים התלוננו בעבר על המשמורת המשותפת, כשווסט כתב על הנושא שירים וקים התראיינה בפודקאסט ואמרה כי ״הורות משותפת זה קשה״.