הזמרת בריטני ספירס, שהפכה לאחרונה את עמוד האינסטגרם שלה לפרטי, שיתפה ל-42.5 מיליון העוקבים שלה קטע וידאו מההופעה האחרונה של האקס המיתולוגי ג'סטין טימברלייק בתכנית "The Tonight Show" בהנחיית ג'ימי פאלון. היא ניצלה את הרגע "להתנצל על חלק מהדברים" שכתבה בספר שלה 'האישה שבי'.

בספר עלו טענות לפיה היא עברה הפלה בזמן שהייתה במערכת יחסים עם טימברלייק. ספירס כתבה את הדברים הבאים: "אני רוצה להתנצל על כמה מהדברים שכתבתי עליהם בספר שלי. אם פגעתי באחד מהאנשים שבאמת אכפת לי מהם, אני מצטערת מאוד... רציתי גם לומר שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק "Selfish". זה כל כך טוב ואיך זה שבכל פעם שאני רואה את ג'סטין וג'ימי ביחד אני צוחקת כל כך חזק?".

למי שפספס, טימברלייק הוציא בסוף השבוע שיר חדש בשם "Selfish", אלא שמעריציה של הזמרת שכועסים מאוד על הזמר, החליטו להקפיץ לראש טבלאות ההשמעה את השיר של ספירס בעל אותו השם, שיצא בשנת 2011. פוסט ההתנצלות של ספירס מגיע שלוש שנים לאחר שטימברלייק הוציא התנצלות משלו בפניה וגם בפני ג'נט ג'קסון לאחר תקרית הופעת הסופרבול בשנת 2004, בו חשף לה קצת יותר מדי ולמעשה גרם להרס הקריירה המוזיקלית שלה. "אני רוצה לקחת אחריות על מעשיי ולהתנצל בפני שתיהן. אני מכבד אותן, אכפת לי מהן ואני יודע שכשלתי", כתב אז בפוסט באינטגרם.

בריטני ספירס (צילום: Kevin Winter)
בריטני ספירס (צילום: Kevin Winter)