עוד דרמה בין הזמר ג׳סטין טימברלייק לאקסית המיתולוגית בריטני ספירס. אחרי שהכוכבת עברה משבר סביב החגים ולא הזמינה את ההורים לארוחת חג, והאקס טימברלייק עקץ אותה בהופעה - העניינים מתחממים עוד קצת. הפעם מדובר בגזרת הזוגיות של טימברלייק ואשתו הנוכחית, ג׳סיקה בייל. 

בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)
בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)

מאז יציאת ספרה של ספירס, סודות רבים מהקשר שלה ושל טימברלייק נחשפו. בין היתר העובדה שג׳סטין הכריח את בריטני לעבור הפלה במהלך הזוגיות שלהם, ושהוא בגד בה מספר פעמים. מאז החיים של טימברלייק נכנסו לסערה גדולה בה המעריצים לא הפסיקו לתקוף אותו על מעשיו שקרו לפני 20 שנה. כל זה לאור העובדה שהוא לקח הפסקה מהרשתות החברתיות ומחק את כלל הפוסטים באינסטגרם. 

בריטני ספירס ב-toxic (צילום: צילום מסך)
בריטני ספירס ב-toxic (צילום: צילום מסך)

העלילה מסתבכת כאשר מקרוב לזוג הנשוי חושף כי החיים האישיים והזוגיים של ג׳סטין נכנסו למצב מורכב, מאחר ואשתו, בייל, נקלעה לעוד בעיות אמון מולו. זאת אחרי שטימברלייק נצפה שיכור מאוד וצמוד מאוד לשחקנית אלישה ויינטרייט, שהצטלמה איתו באותה העת לסרט ״Palmer״. כך המקורבים מספרים: ״הספר של בריטני העלה מחדש את בעיות האמון של ג׳סיקה. למרות שהשניים הגיעו יחד לפרימרייה של הסרט ׳טרולים׳, הרבה קורה מתחת לפני השטח. כולם יודעים שזה מאוד מחושב״. 

עוד המקורב הוסיף: ״האמת היא שג'סיקה עייפה מלגלות דברים חדשים על העבר של ג'סטין, זה מצב של לחכות ולראות, ברמה של לראות אם הנישואים שלהם יחזיקו. אף אחד לא רוצה להתגרש. לג'סטין וג'סיקה יש שני ילדים נהדרים והם ישמחו שזה יעבוד ביניהם, אולי זה פשוט מאוחר מידי". 

ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)

כזכור, בריטני ספירס הוציאה את ספר הזכרונות שלה ובכך חשפה המון מהעבר שלה, ובייחוד לכל הקשר לטימברלייק. היא הגיבה מספר פעמים למעריצים, ואף כתבה באינסטגרם בעבר על טימברלייק ״אף פעם לא הזכרתי איך הייתי מנצחת אותו בכדורסל והוא היה בוכה, בלי להעליב!״ והצליחה לעורר עוד יותר את הרוחות. התגובה אמנם הספיקה להימחק, אבל צילומי המסך יישארו לנצח. 

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד כתבה בספר הזכרונות על אהבתה הגדולה לטימברלייק: ״אהבתי את ג׳סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה. זה פשוט היה מוקדם מידי ממה שציפיתי. הוא אמר שהוא לא מוכן לתינוק בחיים שלנו, שאנחנו צעירים מידי״. ואחרי שנכנסה להריון, כך כתבה: ״אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה, אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה ולעבור הפלה. אני לא יודעת אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה, אבל אם זה היה תלוי רק בי - הייתי עושה את זה. ג׳סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא״, ובכך חשפה את המניע האמיתי להפלה.