הזמר ג'סטין טימברלייק חווה משבר בנישואים עם השחקנית ג'סיקה ביל בעקבות ספרה החדש של האקס המיתולגית בריטני ספירס? מאז יציאת ספרה של ספירס, סודות רבים מהקשר שלה ושל טימברלייק נחשפו. בין היתר העובדה שג׳סטין הכריח את בריטני לעבור הפלה במהלך הזוגיות שלהם, ושהוא בגד בה מספר פעמים. העלילה מסתבכת כאשר מקרוב לזוג הנשוי חושף כי החיים האישיים והזוגיים של ג׳סטין נכנסו למצב מורכב, מאחר ואשתו נקלעה לעוד בעיות אמון מולו.

אלא שכעת היא שולחת צפירת הרגעה, כשמביעה תמיכה בבעלה בעקבות המתקפה שחטף ממעריציה של ספירס. השחקנית שיתפה באינסטגרם אתמול (רביעי) ברכת יום הולדת לזמר שחגג 43, לצד תמונות וסרטונים של השניים. השחקנית שיתפה את השיר "I Got You Babe" של בום פורסט וכתבה: "I ALWAYS got you", והוסיפה: יום הולדת שמח מותק". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jessica Biel‎‏ (@‏‎jessicabiel‎‏)‎‏

הפוסט המרגש כלל רגעים מצחיקים ומתוקים מכל מערכת היחסים שלהם, עוד כשהתחילו לצאת לראשונה בשנת 2007. כזכור, השניים נאלצו להתמודד עם אירוע תקשורתי לא קטן לפני כארבע שנים, אחרי שטימברלייק נצפה שיכור מאוד וצמוד מאוד לשחקנית אלישה ויינטרייט, שהצטלמה איתו באותה העת לסרט ״Palmer״. נראה שהשניים צולחים כל משבר.

ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)