סופיה ורגרה, הלא היא אחת הדמויות הכיי איקוניות בסדרה ״משפחה מודרנית״, כעת מככבת בסדרה חדשה של נטפליקס בשם ״גריסלדה״. ורגרה התגרשה לפני כחצי שנה מהשחקן ג׳ו מנגנלו והפכה להיות אחת הרווקות הכי נחשקות בהוליווד. כעת, היא מתראיינת לדיילי מייל ומספרת על הצעדים הראשונים שלה בעולם הדייטינג, ממש כמו השחקנית שרון סטון שהודתה על המפגשים המביכים שלה

סופיה ורגרה באיפור של דורין ענבר (צילום: דורין ענבר)
סופיה ורגרה באיפור של דורין ענבר (צילום: דורין ענבר)

בראיון ורגרה מספרת כי היא ממשיכה לחפש את אהבה ב״דרך המיושנת״, אך ללא ספק פתוחה להצעות והזדמנויות לעשות כיף. על השאלה האם היא משתמשת באפליקציות הכרויות הגיבה: ״לא, הלוואי. אני לא טובה כל כך בטכנולוגיה. אני בטוחה שהייתי מסמנת את הגברים הלא נכונים. אבל אני כן פתוחה להנות ולפגוש אנשים״. לאחר מכן הוסיפה: ״עברו רק שישה חודשים״. 

סופיה ורגרה, ג'ו מנגניילו (צילום: אינסטגרם)
סופיה ורגרה, ג'ו מנגניילו (צילום: אינסטגרם)

מה ורגרה מחפשת? השחקנית התגוררה רוב חייה בארה״ב ולא בקולומביה, ארץ מולדתה, אך עדיין מחפשת מישהו שיהיה לו את הקצב הלטיני. בין אם זה במוזיקה הדרום אמריקאית או החברים והמשפחה שרובם לטיניים. אבל ללא ספק השחקנית יודעת מה היא רוצה: ״אני לא צריכה בעל, אני רק רוצה את האחד. זה אפילו לא חייב להיות בעל. פשוט שותף לחיים״.

סופיה ורגרה, מסיבת ''ואניטי פייר'' (צילום: צילום מסך)
סופיה ורגרה, מסיבת ''ואניטי פייר'' (צילום: צילום מסך)

מדוע הם נפרדו? הכוכבת מספרת בראיון על הגירושים: ״פשוט לא היינו באותה דעה בכל מה שקשור למשפחה. ג׳ו צעיר ממני בארבע שנים. אין לו ילדים״. סופיה בת ה-51 שכבר הביאה ילד לעולם עם בעלה לשעבר ג׳ו גונזלס, סיפרה: ״מנגנלו אמר שהוא רוצה ילדים, ואני לא רוצה. תאר לעצמך, כשהילד הזה יהיה בן 10 אני אהיה בת 60 ומשהו. זו כבר סבתא. אני יודעת מה הן ההקרבות שאני צריכה לעשות כדי להיות אמא טובה. את צריכה להיות נוכחת, והקריירה שלי חשובה לי. אני לא יכולה להיעלם לגידול ילדים עכשיו, כבר עשיתי את זה בעבר״.

סופיה ורגרה, טקס פרסי האמי (צילום: רויטרס)
סופיה ורגרה, טקס פרסי האמי (צילום: רויטרס)

את הצהרת הגירושים השניים פרסמו ביחד, כך הם הצהירו: ״קיבלנו את ההחלטה הלא פשוטה להתגרש. אנחנו שני אנשים מאוד אוהבים ואכפתיים אחד כלפיי השנייה. זו החלטה קשה, אבל אנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו, בעת המורכבת שבה אנחנו מנווטים את השלב הבא בחיינו״.