הזמרת האגדית סלין דיון בת ה-55 מתמודדת בתקופה האחרונה עם מחלת שיתוק בשם האדם הנוקשה. על רקע המאבק שלה במחלה הכוכבת נאלצה לרדת מהבמות, ביטלה את סיבוב ההופעות שלה בצפון אמריקה ודחתה את סיבוב ההופעות שלה באירופה. אך הזמרת שזכתה בגראמי 6 פעמים בקריירה שלה, הצליחה להפתיע את כולם כשהגיעה לטקס פרסי הגראמי הלילה (בין ראשון לשני) והעניקה את פרס אלבום השנה.

סלין דיון (צילום: Kevin Winter)
סלין דיון (צילום: Kevin Winter)

את הפרס דיון העניקה לטיילור סוויפט, שזכתה בו על אלבומה ״Midnight״. לפני הענקת הפרס, דיון נשאה נאום קצר: ״כשאני אומרת שאני שמחה להיות כאן, אני מתכוונת לזה מהלב שלי. אלה שהתברכו מספיק כדי להיות כאן, בטקס פרסי הגראמי, לעולם לא ייקחו כמובן מאליו את האהבה שהמוזיקה מביאה לחיינו ולאנשים בכל רחבי העולם״. ההופעה המפתיעה של דיון הייתה סוד שמור למפיקי הגראמי, ולא דווח על כך לפני כן. 

כזכור, דיון ירדה מהבמות לאחר שהודיעה כי אובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה (SPS). המצב הזה, לדבריה, שאינו מאפשר לה "לשיר כמו שאני רגילה". ההפרעה, על פי המכון הלאומי להפרעות נוירולוגיות ושבץ, היא "תסמונת נדירה ומתקדמת המשפיעה על מערכת העצבים, ובמיוחד על המוח ועל חוט השדרה". "בעוד שאנחנו עדיין לומדים על המצב הנדיר הזה, אנחנו יודעים עכשיו שזה מה שגרם לכל העוויתות שהיו לי", אמרה דיון בעבר. "למרבה הצער, התכווצויות אלו משפיעות על כל היבט בחיי היומיום שלי, לפעמים גורמות לקשיים כשאני הולכת ולא מאפשרים לי להשתמש במיתרי הקול שלי כדי לשיר כמו שאני רגילה״.

סלין דיון בהודעה למעריצים על דחיית מסע ההופעות (יח"צ)