טקס פרסי הגראמי ה-66 התקיים הלילה (בין ראשון לשני) וגרם לכל המוזיקאים האהובים להתקבץ תחת אותה קורת גג. הגראמי השנה היה מלא ברגעים נוצצים, ביניהם הופעות של שלל הכוכבים האהובים ביותר בהוליווד. את הטקס הנחה בשנה הרביעית ברציפות הקומיקאי טרבור נואה. הענקת הפרסים הייתה משמעותית ללא ספק, אבל מה שקרה לבין לבין מעסיק את מערכת TMI קצת יותר. סקירה מלאה של הדרמה. 

בילי אייליש (צילום:  FREDERIC J. BROWN  Getty Images)
בילי אייליש (צילום: FREDERIC J. BROWN Getty Images)

הראפר קילר מייק נעצר ונאזק בטקס פרסי הגראמי לאחר שנקלע לריב עם המאבטח. שמו המלא של הראפר הוא מייקל סנטיאגו רנדר, והוא זכה בשלושה פרסים שונים. ביניהם אלבום הראפ הטוב ביותר, ביצועי הראפ הטובים ביותר ושיר הראפ הטוב ביותר. בזמן קבלת הפרסים, מייק העלה זכרונות מההצלחה בתעשיית המוזיקה מאז תחילת דרכו ב-2003. אממה, הראפר נקלע לעימות עם מאבטח במקום ולווה לחדר אבטחה. מקורות אומרים כי המעצר שלו היה ״כלום אחד גדול״ וככל הנראה הראפר ישוחרר תוך כמה שעות. פספס את האפטר פארטי, חבל. 

כוכבת הוליווד שנמצאת בחיינו מאז שהייתה בת 13, מיילי סיירוס, הייתה מועמדת לשישה פרסי גראמי, זכתה בשניים וסיפקה לנו את אחד הנאומים הבלתי שכיחים של הטקס. בנאום הזכייה שלה על פרס ״תקליט השנה״, הכוכבת הודתה לשלל האנשים שבזכותם הצליחה להוציא את השיר שהפך ללהיט במהירות. כך אמרה: ״אני לא חושבת ששכחתי מישהו, אבל אולי שכחתי ללבוש תחתונים״. בכך סיירוס הוכיחה לנו שגם אם היא נרגעה מהתקופה הפרועה שלה, היא עדיין הכי חתרנית שיש. כמו כן, הזמרת הפתיעה את כולנו בתסרוקת המשונה איתה הגיעה לגראמי. הרבה מילים נכתבו על התסרוקת, אבל אנחנו רק נצרף את הסרטון.

 

אצל משפחת הכוכבים - ביונסה וג׳יי זי - גם היה לא מעט רעש. אמנם ג׳יי זי זכה בפרס ד״ר דרה העולמי, אך כל העיניים נשאו לבתם הבכורה, בלו אייבי. אייבי עלתה על הבמה יחד עם אביה לקבלת הפרס והיממה את כולם בשמלה הלבנה והעדינה שלה אך מעוררת תשומת לב שלבשה. לשמלה היא התאימה גם ארנק קטן ונעליי פלטפורמה שגרמו לה להגיע כמעט לגובה של אביה שעמד לצידה.

ג׳יי זי, בלו אייבי (צילום: Kevin Winter)
ג׳יי זי, בלו אייבי (צילום: Kevin Winter)

ג׳יי זי שלבש חליפה שחורה עם חולצה מכופתרת שלא כיפתר עד הסוף, אמר: ״בלו גדלה עכשיו, והיא לא זקוקה לנו, יש לה גראמי משלה״. כזכור, בשנת 2021 בלו אייבי הפכה לאמנית השנייה הכי צעירה אי פעם כשזכתה בגראמי בקטגוריית ״הוידאו קליפ הטוב ביותר״ בטקס פרסי הגראמי ה-63. האבא הגאה לא שכח להיות גם בעל גאה והוסיף לשבח את אשתו, ביונסה, שזכתה גם היא באותו הערב בארבעה פרסים והפכה להיות האמן עם הכי הרבה זכיות אי פעם: ״אני לא רוצה להביך את הגברת הצעירה הזו, אבל היא זכתה ביותר גראמי מכל אחד ומעולם לא זכתה באלבום השנה. תחשבו על זה״. פאסיב אגרסיב משובח. 

ג׳יי זי, בלו אייבי (צילום: Kevin Winter)
ג׳יי זי, בלו אייבי (צילום: Kevin Winter)

עוד סכסוך נגמר בהוליווד, והפעם אנחנו מתכוונים למה שהיה או לא היה בין טיילור סוויפט לאוליביה רודריגו. המצלמות תפסו את סוויפט רוקדת בהופעה של רודריגו ובכך תמו השמועות על הריב ביניהן. כשההופעה התקיימה, סוויפט מחאה כפיים בהתלהבות, שרה את המילים והרימה את הידיים כאות תמיכה. רודריגו בתגובה השיבה למחווה כשהרימה לסוויפט על כך שזכתה בגראמי ה-13 שלה, ואף ציינה שלסוויפט יש עוד אלבום בדרך. כזכור, סוויפט האשימה בעבר את רודריגו בגניבת מוזיקה. רודריגו בתגובה נאלצה לתת לסוויפט ולשותף לה ג׳ק אנטנוף קרדיטים על שני שירים שכתבה. שמחים לשמוע שהן במקום טוב יותר. 

אם חשבתם שכאן גמרנו עם טיילור סוויפט, אז טעיתם. בעודה עלתה על הבמה לקטוף בפעם הרביעית את הפרס אלבום השנה, והפעם על אלבומה ״Midnights״, הכוכבת החליטה להכריז בהפתעה על אלבומה החדש: ״The Tortured Poets Department״. כך אמרה: ״אני רוצה לומר תודה למעריצים בכך שאספר לכם סוד שאני שומרת, ושהוא שהאלבום החדש שלי יוצא ב-19 באפריל״. מי שהציגה אותה לפני כן הייתה סלין דיון, שביצעה הופעה ציבורית ראשונה מזה שנים לאחר שדיווחה על מחלת השיתוק בה היא לוקה. סוויפט לא אמרה מילה בנוגע לכוכבת הותיקה שהכריזה על שמה כמנצחת ומעריצים רבים של דיון אמרו שמדובר ב״חוסר כבוד מוחלט״. מחכים כבר לטקס של שנה הבאה.

טיילור סוויפט (צילום: John Shearer / Stringer)
טיילור סוויפט (צילום: John Shearer / Stringer)