אנחנו לא מופתעים יותר מאף צעד שקניה ווסט עושה. רק לפני מספר ימים ווסט חטף באלימות את הטלפון הסלולרי של כתבת TMZ, כששאלה אותו מספר שאלות על חופש הבחירה של אשתו, ביאנקה סנסורי. אנחנו מניחים לעצמנו שהשאלה הזאת עוררה רגשות קשים אצל הראפר, לאור העובדה שהיחסים ביניהם באמת מעלים שאלות רבות בקרב המעריצים וכל מי שמתסתכל עליהם מהצד. כעת, האשה החדשה נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא לובשת דבר מלבד שקית ניילון שמכסה את גופה ואת ראשה. מה לעזאזל קורה שם?

View this post on Instagram

A post shared by HY (@helloyassine)

השניים אתמול (שני) היו בדרכם לאולפן המוזיקה בלוס אנג׳לס, כשנראו בלבוש המוזר אך הלא מעורר הפתעה. שקית הניילון שעיטרה את סנסורי הייתה מעוצבת כמעיל גשם, שקוף לחלוטין, כשהיא לא לובשת כלום מתחת. על המעיל היו מספר כיתובים בטקסט שחור על החזית, שחיסה רק חלק מהחזה שלה. האשה החדשה של ווסט נאלצה להחזיק את הטלפון שלה מעל אזור המפשעה שלה, שככל הנראה היה חשוף לחלוטין והיא ניסתה להסתירו. לצידה צעד ווסט, שבחר במראה שמרני יותר, כשלבש פונצ׳ו בצבע חאקי ומכנסיים שחורים יחד עם מסיכת פנים שחורה שכיסתה את פניו לחלוטין. 

הלבוש החדש של סנסורי ללא ספק מעלה עוד ועוד שאלות על מערכת היחסים הביזארית הזאת. קו האופנה הזה הוא לא חדש לזוגתו של ווסט, שכבר נראתה בעבר צועדת לצידו ולבושה בצורה מבזה, כשהיא הולכת רק עם גרביונים וכרית שמכסה את החלק הקדמי של גופה. רק לאחרונה ווסט העלה תמונות עירום של אשתו לחשבון האינסטגרם שלהם. כזכור, הזוג התחתן לפני כשנתיים, לא הרבה אחרי שקניה ווסט וקים קרדשיאן התגרשו רשמית. מלבד שאלות על הקשר המוזר של ווסט וסנסורי, עולות גם שאלות סביב המראה של סנסורי, המזכיר מאוד את המראה של קרדשיאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Backgrid (@backgrid_usa)

אנחנו מניחים כי שאלות הנוגעות לקשר של ווסט וסנסורי מעוררות זעם בווסט, כי רק לאחרונה חטף את הטלפון הסלולרי של כתבת TMZ לאחר ששאלה אותו האם ״לביאנקה יש חופש בחירה?״. אחרי חטיפת הטלפון הנייד של הכתבת, ווסט ענה לה: ״את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה? את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה כי את אשה לבנה? את יכולה לשאול אותי דברים מטומטמים כאלה, על אשתו ואם יש לה חופש בחירה? את משוגעת?! זאת אמריקה. לך יש חופש בחירה או שאת עובדת בשביל השטן?״. למקום נאלץ להגיע שוטר שהפריד בין השניים וקניה החזיר את הטלפון לכתבת.