קניה ווסט לא ידוע ביציבות נפשית מי יודע מה. הראפר המפורסם עורר לא מעט רעש לאחרונה, כשפרסם פוסט התנצלות בעברית לקהילה היהודית ולאחר מכן מחק את הפוסט. ווסט אף פרסם תמונות עירום של אשתו, ביאנקה סנסורי ולא הרבה אחר כך נתפס לובש חולצה של ניאו-נאצי מוצהר. רק בשבוע שעבר הזוג שנשוי מזה שנתיים עבר מתקפה של אלימות מילולית על ידי אדם אנונימי, אך ווסט הצליח לשמור על אדישות וקור קורח. הפעם, הוא לא עמד בזה והתחרפן מול צלמת פפראצי. 

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

מה קרה שם? צלמת של TMZ ניסתה לתפוס כמה תמונות של הזוג, ועל הדרך לשאול אותם מספר שאלות, שקשורות לדאגה שלה לאשתו, ביאנקה. כך היא שאלה: ״אנשים רוצים לדעת האם לביאנקה יש חופש בחירה״. הראפר לא הצליח להכיל את השאלה הזאת ונכנס לטנטרום. ווסט חטף את הטלפון הנייד של הצלמת, שבו היא עזרה כדי לתעד את הסיטואציה. הוא התהלך עם הטלפון שלה מספר צעדים, לאחר מכן חזר אלייה והטיח בה המחשבות שלו: "כל ה- TMZ וכל הבולשיט הזה. לא אכפת לי מה אתם אומרים, אל תבואי אליי עם החרא הזה".

לאחר מכן הוסיף: ״את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה? את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה כי את אשה לבנה? את יכולה לשאול אותי דברים מטומטמים כאלה, על אשתו ואם יש לה חופש בחירה? את משוגעת?! זאת אמריקה. לך יש חופש בחירה או שאת עובדת בשביל השטן?״. ווסט לא הסתפק בזה והוסיף את דעתו הכנה על עצמו: ״אני אגדה״.

עוד אמר על האירוע שבו הם נמצאים, טקס חשיפת הכוכב של הזמר צ׳ארלי ווילסון בשדרת הכוכבים: ״אני בא לתמוך בצ׳ארלי ווילסון, ואת שואלת אותי שאלות מטומטמות כאלה?״. במקום נכחו עוד כוכבי הוליווד נוספים, ביניהם טיילר דה קרייאטר לצידו ישב ווסט בטקס. ווסט המשיך בטנטרום והתייחס לעצמו לא רק כאגדה, אלא כגיבור על. הוא שאל פעם אחר פעם לשמה הפרטי ולשם המשפחה של הצלמת, עד שלבסוף שוטר השתלט על המצב. 

הכתבת המסכנה אמרה לשוטר: ״אני רק רוצה את הטלפון שלי״, אך הראפר צעק: ״לא״ והמשיך: ״היא באה אליי ואומרת לי ׳האם לאשתך יש חופש בחירה׳״. השוטר שמצא את עצמו בסיטואציה הזויה שאל: ״איך אתם מכירים אחד את השני״. כמובן שווסט קפץ על ההזדמנות: ״כן, איך את מכירה אותי? אני לא מכיר אותך! מה השם של האישה הזאת?״. הבחורה הגיבה: ״אני רק כתבת״. 

ווסט לא נשאר אדיש והגיב לזה: ״לא, את לא סתם כתבת. מה השם שלך? אני אשלם לך כפול ממה שהם משלמים לך״, בתגובה היא גיחחה על ההצעה. הכתבת זוהתה בסוף כמלאני, היא ביקשה פעם נוספת את הטלפון שלה בחזרה, וזכתה לקבל אותו בעודה מחייכת חיוך גדול. לטלפון שלום.