לא רק מזג האוויר סוער בממלכה הבריטית, אלא גם היחסים בין המשפחה המלכותית. רק השבוע חשף ארמון המלוכה את הבשורה הקשה, שהמלך צ׳ארלס חלה במחלת הסרטן. גילוי המחלה התקיים בעת שביצעו לצ׳ארלס בדיקה רפואית כללית בערמונית מוגדלת. בהצהרה ציינו כי לא מדובר בסרטן הערמונית, אך גם לא ציינו באיזה סוג של סרטן מדובר. הבשורה הקשה ערערה את הקרקע והגיעה עד לארה״ב, מקום מגוריו של הנסיך הארי שהחליט להגיע לביקור בזק בארמון

המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)

אממה, הביקור לא ארך יותר מ-24 שעות. רק אתמול (שלישי) נחת הארי בבריטניה, וכבר הוא בדרכו בחזרה לביתו בקליפורניה. על פי דיווח של הדיילי מייל, הדוכס מסקאקס נצפה עולה על מטוס בנמל התעופה הית׳רו בלונדון היום (רביעי) לאחר שפגש את אביו במפגש שארך פחות משעה. הנסיך הגיע לבריטניה לבדו, ללא אשתו, מייגן מרקל שנשארה בבית. עוד דווח כי מרקל העדיפה להישאר בבית עם שני ילדיהם, הנסיך ארצ׳י בן ה-4 והנסיכה ליליבט בת השנתיים. 

הנסיך הארי (צילום: Dan Charity/Pool via REUTERS)
הנסיך הארי (צילום: Dan Charity/Pool via REUTERS)

הייתה ציפייה שדיווח מחלתו של צ׳ארלס יביא לחיבור מחדש של המשפחה, אך לא נראה כי הדבר קרה. לאחר המפגש המכונן של האב והבן, צ׳ארלס נראה לכאורה במצב רוח יותר טוב כאשר הוא ואשתו קמילה נצפו עוזבים את ביתם. המפגש של השניים היה הראשון מאז ההלוויה של המלכה אליזבת׳ השנייה ב-2022. כזכור, הארי ומרקל התפטרו מתפקידם הציבורי ועזבו את בית המלוכה לפני כ-4 שנים, בשנת 2020. אנחנו מניחים שיתרחשו עוד התפתחויות בנושא.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)