הסופרבול, הלוא הוא המשדר הנצפה ביותר בארצות הברית (למרות של-TMI עדיין אין שמץ של מושג איך משחקים פוטבול), נערך הלילה (שני) בלאס וגאס עם ניצחון עם ניצחון לקנזס סיטי זו השנה השניה ברציפות, אולם אנחנו לא כאן כדי לדבר על תוצאות המשחק הלא מובן בעליל הזה, אלא כדי לספר על כל מה שקרה ברגעים החשובים באמת - מופע המחצית המצופה והפרסומות היוקרתיות שעלותן הסתכמה במיליוני דולרים לדקת שידור בודדת. 

מי שגנבה את ההצגה ללא ספק באירוע הנוצץ היא לא אחרת מאשר ביונסה, שבפרסומת אייקונית לא פחות, לרשת התקשורת verizon, ניסתה לשבור הכוכבת את הרשת במגוון דרכים עד שלבסוף "התייאשה" והודיעה על מוזיקה חדשה, כשהיא משחררת באותו רגע שני סינגלים מאלבום הקאנטרי החדש שלה שעתיד לראות אור ב-29 במרץ. על הפרסומת הזו קיבלה הכוכבת על פי הערכות 30 מיליון דולר ואין ספק שהיא הוכרזה כאחד הרגעים הגדולים של הערב. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

אולם, הרגע הזה לא עבר חלק אצל כולם, כשרבים תקפו את הזמרת על כך שגנבה את הפוקוס ממופע המחצית של הזמר אשר. הכוכב עצמו ביצע את כל להיטיו ואף אירח את אלישיה קיז, וויל איי אם, לודקריס וליל ג'ון וקיבל את רגע הכבוד לו חיכה במשך שני עשורים לאחר שמעולם לא זכה להיות בשורה הראשונה של האמנים המובילים בארצות הברית. למרות זאת, ביונסה האפילה על הרגע הגדול של הכוכב וזכתה למתקפה מצד מעריצים רבים של הזמר. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎NFL‎‏ (@‏‎nfl‎‏)‎‏

כוכבת נוספת שגנבה את הפוקוס, היא הזמרת המדוברת ביותר בעולם בשנה האחרונה, טיילור סוויפט, שהגיעה לתמוך בבן זוגה, שחקן הקנזס סיטי טראויס קלסי שניצח את הערב בענק כשבת הזוג המפרגנת מריע ביציע, יממה בלבד לאחר שהופיעה בטוקיו. הכוכבת זכתה לתמיכה גם מהזמרת אדל, שבמהלך ההופעה שלה בלאס וגאס הודיעה לקהל שהיא רוצה שהקבוצה של קלסי תנצח בגלל שהיא אוהבת את סוויפט וביקשה מכל מי ששונא אותה, "ללכת למצוא חיים". בסוף אדל תמיד מנצחת.

טיילור סוויפט וטראויס קלסי לאחר הניצחון (צילום: Ezra Shaw.GettyImages)
טיילור סוויפט וטראויס קלסי לאחר הניצחון (צילום: Ezra Shaw.GettyImages)