מופע המחצית של הסופרבול שנערך הלילה (שני), עוד ידובר רבות בתקופה הקרובה. ככה זה כשמדובר במשדר הנצפה ביותר באמריקה וכמות הכוכבים שמעורבת בו היא חסרת תקדים. אולם בין הפרסומות היוקרתיות לאבק הכוכבים הנוצץ שאפף את לאס וגאס שאירחה את הגמר המותח, היה רגע אחד על הבמה במופע המחצית, שכמעט וחמק מעינינו, אבל עורר כותרות ברחבי העולם בגלל סיבה אחת פשוטה וקצת לא הגיונית - האם יש סיכוי שנורת' ווסט הופיעה על הבמה ואנחנו פספסנו אותה?

נורת' ווסט וקים קרדשיאן (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)
נורת' ווסט וקים קרדשיאן (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)

בואו נעשה סדר. במופע המחצית בהובלתו של אשר, התארחו מספר אמנים, ביניהם אלישיה קיז והראפר לודקריס, אך בין לבין עלתה גם לבמה המוזיקאית גבריאל ווילסון בת ה-26, הידועה בכינויה H.E.R לסולו גיטרה לצדו של הזמר, ולמה זה מעניין אותנו? פשוט כי הדמיון בינה לבין בתם הבכורה של קים קרדשיאן וקניה ווסט כך כך חריג, עד כדי כך שהמונים שטפו את הרשתות החברתיות בטענה שווסט בת ה-10 אכן עלתה על הבמה. "אני לא מאמין שאשר הביא לבמה את נורת' ווסט" ו-"נורת' פשוט מעולה על הגיטרה", היו רק קומץ קטן מהתגובות שהציפו את X (טוויטר לשעבר), בעוד אחרים צחקו על כך שזה פשוט מתבקש שהקרדשאינ'ס ידחפו את עצמן איכשהו גם למופע ספורט הכי חשוב של השנה. 

H.E.R על בימת הסופרבול  (צילום: Steph Chambers gettyimages)
H.E.R על בימת הסופרבול (צילום: Steph Chambers gettyimages)

H.E.R אגב, אמנם דומה דמיון מלחיץ לווסט הקטנה, אולם מדובר באחת המוזיקאיות המוערכות ביותר באמריקה של השנים האחרונות, שכבר הספיקה לזכות בפרס הגראמי לשיר השנה בשנת 2021 על שירה "I Can't Breathe". כך או כך, אם יש משהו שלמדנו על הקרדשיאנ'ס, זה שמדובר במשפחה שיודעת לסחוט מהלימונים את הלימונדה הטריה ביותר שאפשר לבקש, לכן אנחנו ממתינים בקוצר רוח לראות מה קים תעשה עם הסערה המצחיקה שחוללה בטעות בתה הבכורה ברשת. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎_north_west_off‎‏‎‏