מאז הגילוי על הסרטן של המלך צ׳ארלס, דברים משתנים בממלכה האנגלית. ההכרזה הרפואית הנוראית הצליחה להרעיד גם את הנסיך הארי שהגיע מקליפורניה לבקר את אביו לפני כשבועיים וחצי בביקור בזק שארך 30 דקות בלבד. על אף הביקור הקצרצר, ניכר כי השיחה השפיעה עמוקות על הנסיך. הארי התראיין לתכנית הבוקר Good Morning America ביום שישי האחרון וחשף באומץ לב את אהבתו למשפחתו.

בשיחה עם המראיין וול רייב נשאל כיצד פעל כששמע על החדשות הרעות. הארי ענה כי ישר הוא קפץ על המטוס והגיע בהזדמנות הראשונה שיכל. לאחר מכן המראיין שואל כיצד היה הביקור הזה עבורו רגשית? והארי הגיב בתגובה רגשית מפתיעה: ״אני אוהב את המשפחה שלי. עצם זה שיכלתי ללכת לבקר אותו, זה היה נהדר, אני אסיר תודה על כך״.

הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

עוד המראיין שאל האם תהיה התאחדות משפחתית והאם הוא חש רחוק מהמשפחה שלו. הארי לא היסס לענות: ״אני בטוח שיהיה איחוד משפחתי. ואני לא רחוק מהמשפחה שלי, אני מבקר רבות בבריטניה. וגם יש לי משפחה משל עצמי בקליפורניה, אלה החיים שלי כאן״. כזכור, לנסיך הארי ולמייגן מרקל יש שני ילדים, הנסיך ארצ׳י בן ה-4 והנסיכה ליליבת בת השנתיים. מאחורי הקלעים נטען כי הארי ומייגן עובדים על תכנית פיוס מול משפחת המלוכה.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)

המראיין עבר לשאול על משפחתו על הארי: ״איך הארי האב?״, הארי לא היסס לענות בהומור: ״זה סודי״. לאחר מכן ענה ברצינות: ״הילדים נהדרים, הם גודלים מהר ככל הילדים. יש להם חוש הומור והם גורמים לנו לצחוק ולהישאר מקורקעים. אני מרגיש בר מזל להיות אבא״. עוד המראיין הוסיף לשאול על ארץ מגוריו: ״אתה מרגיש אמריקאי? האם אתה חושב להוציא אזרחות אמריקאית״, הארי ענה כי הוא לא מרגיש אמריקאי ואכן שקל להוציא אזרחות אמריקאית, אבל לא עשה הרבה בנידון. 

הנסיך הארי, ארצ'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הנסיך הארי, ארצ'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)