הזמרת האדירה ביונסה חושפת על עצמה פרט חדש שהקהל לא ידע לפני כן, לקראת השקת קו הטיפוח החדש שלה בשם Cécred, שיכיל בתוכו שלל פריטים החל משמני טיפוח לשיער, שמפו ויטמינים ומברשות. הכוכבת חרגה ממנהגה לשמור על פרטיותה והחליטה להתראיין לקראת השקת קו הטיפוח החדש. בראיון היא חשפה את העובדה שהיא חולה בפסוריאזיס מאז היותה ילדה ושיתפה על המאבק היומיומי שלה, שמלווה אותה מאז שהיא זוכרת את עצמה. 

View this post on Instagram

A post shared by CÉCRED (@cecred)

בראיון עם Essence, הזמרת סיפרה כיצד חווית החיים שלה לצד הפסוריאזיס גרם לה לפתח קו את המוצרים הזה שאמור לעזור לכל אחת שסובלת מבעיות בשיערה. ביונסה סיפרה כי הפסוריאזיס שלה תקף אותה בעיקר על הראש וגרם לה לבעיות חמורות בשיער והוסיפה על הקשר שיש לכל אחד מאיתנו עם השיער שלו: ״מערכת היחסים שלנו עם השיער שלנו היא כל כך אישית, אנחנו מקשרים רגעים מסוימים בחיינו לשיער״.

ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54  (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)
ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54 (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)

כזכור, פסוריאזיס היא מחלה אוטו-אימונית, שבו הגוף תוקף את עצמו. המחלה הגורמת לכתמים בעור להפוך ל"קשקשים דלקתיים", בכך שהיא מייצרת עודפים של תאי עור חדשים בגוף. הבחירה של ביונסה להשיק קו מוצרים לשיער מגיע מהמסע שעברה לאורך השנים, כשנלחמה במחלה.

ביונסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ביונסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד אמרה בראיון כי ״מערכת היחסים שיש לנו עם השיער שלנו היא מסע אישי כל כך עמוק", הסבירה למגזין. "ביליתי את הילדות שלי בסלון של אמא שלי בזמן שאבי היה מורח לי שמן על הקרקפת לטיפול בפסוריאזיס. הרגעים האלה היו קדושים עבורי״, שמחים לשמוע שלביונסה יש זכרונות ילדות טובים, על אף שאמא שלה בעבר טענה שהבת שלה ״יכולה להיות כלבה לפעמים״. הכוכבת בת ה-42 מצטרפת לשלל מפורסמים אחרים שחשפו כי גם הם סובלים מאותה המחלה. ביניהם גם  קים קרדשיאןקארה דלווין, סינדי לאופר ועוד.

קולקצית IVY PARK - אדידס וביונסה (צילום: יחצ חול)
קולקצית IVY PARK - אדידס וביונסה (צילום: יחצ חול)