יותר ויותר כוכבים הוליוודים וידוענים מרחבי העולם נוחתים בישראל על מנת לגלות סולידריות והזדהות. ברגעים אלה ממש עושה את דרכה לישראל השחקנית והקומיקאית ההוליוודית טיפאני האדיש. אחרי שנפגשה עם נועה תישבי, שגרירת ההסברה הלא רשמית שלנו בארה״ב שהגיעה לביקור בארץ לאחרונה, השחקנית האמריקאית ממוצא יהודי תיעדה את עצמה במטוס בדרכה לישראל וכתבה: ״בדרכי לישראל לראות וללמוד במו עיני״.

האדיש, שאוחזת בחשבון אינסטגרם עם שבעה וחצי מיליון עוקבים מרחבי העולם, ורגילה לקבל בממצע עד 700 תגובות לכל פוסט שהיא מעלה, קיבלה הפעם מטר של תגובות בשעות ספורות. מדובר בכשמונת אלפים תגובות נכון לרגע זה. חלקן טובות יותר והגיעו מהעוקבים הישראלים, אולם לצד זאת הופיע מטר של תגובות פרו-פלסטיניות קשות כמו: ״העובדה שאת יכולה לטוס לישראל לחופשה ועזה די הרוסה נותנת לך את כל המידע שאת צריכה. זה לא מלחמה, זה רצח עם״.

טיפאני האריש (צילום: Sean Gardner gettyimages)
טיפאני האריש (צילום: Sean Gardner gettyimages)

האדיש היא לא סתם כוכבת בסדר גודל בינוני שהצליחה בארצות הברית. מדובר באחת הנשים המצליחות ביותר בהוליווד אבל באמת, כשמאחוריה סרטים שוברי קופות כגון "טיול בנות", "חכם בלילה" ו-"אחות טובה, אחות רעה", הנחיה בתכנית הסאטירה המצליחה Saturday Night Live, עליה אף קיבלה את "פרס האמי לבידור בפריים טיים" והופעת אורח בלתי נשכחת בטקס האוסקר עליה גרפה שבחים. בנוסף לכל זה, האדיש יצרה מופע סטנד אפ שלם בו היא מתפארת בהיותה יהודייה שהחליטה לחגוג בגיל מאוחר "בלאק מצווה" (בת מצווה כן? אנחנו לא צריכים להבהיר את הבדיחה המעולה נכון?). בקיצור, מדובר באחת משלנו. 

טיפאני האדיש (צילום: Jesse Grant.GettyImages)
טיפאני האדיש (צילום: Jesse Grant.GettyImages)