זה לא נמשך הרבה זמן: השחקן טום קרוז, מי שהיה חברה הטוב של מלכת אנגליה לפני מותהוהדוגמנית הרוסייה אלסינה קיירובה, הקטנה ממנו ב-25 שנה, נפרדו לאחר כחודשיים של זוגיות מהירה. על פי דיווח של ״הסאן״, הפרידה התרחשה ממש ימים בודדים אחרי שקרוז פגש את ילדיה של הדוגמנית. מקורבים של קרוז חשפו כי הוא היה זה שהחליט לנתק הרומן שלו עם קיירובה, אבל מעוניין שישארו חברים כי הם גרים באותו בניין בלונדון. אותו מקורב אמר: ״לסיים את הקשר בנימה גרועה יהיה מביך אם הם יתקלו זה בזה במעלית״.

View this post on Instagram

A post shared by Elsina Khayrova (@elsina_k)

רק לפני ימים בודדים אתרי הרכילויות דיווחו על ההתקדמות בקשר של השניים ועל הקרבה שלהם. האתרים פרסמו על כך שקרוז מבקר באופן קבוע בדירתה היקרה של קיירובה, שידועה כמי שאוהבת יוקרה וטעם איכותי. בתחילת החודש הזוג הגיע ביחד לאירוע צדקה. באותו האירוע מקורבים של השניים עוד האמינו בקשר ואמרו כך: ״הם התקרבו מאוד בשבועות האחרונים, אבל לא מצטלמים ביחד כי רוצים לשמור על הפרטיות שלהם. הם נהנים לבלות ביחד״.

View this post on Instagram

A post shared by India Today (@indiatoday)

קרוז וקיירובה נפגשו בחודש דצמבר האחרון במהלך מסיבה בלונדון ובחודשיים האחרונים התקרבו מאוד. קיירובה היא דוגמנית לשעבר עם אזרחות בריטית, ובעברה הייתה נשואה למיליונר הרוסי דימיטרי צטקוב. השניים התגרשו בקיץ האחרון וצטקוב האשים את קיירובה בגניבה והחבאת רכוש יקר, הכלל אוסף תיקים בשווי מיליון ליט״ש. בתגובה קיירובה טענה כי הוא עבריין ומבוקש בקרמלין. לזוג הגרוש יש שני ילדים משותפים. 

View this post on Instagram

A post shared by Elsina Khayrova (@elsina_k)