הילדה הרעה של תעשיית הבידור כבר ממש לא ילדה, ולמרות שאנחנו רוצים להאמין שלנצח מדובר בנערה בת 17 מברבדוס שהצליחה בענק וסחררה את העולם עם להיטים חוצי גבולות ואטיטיוד שנשפך בכמויות, היא כבר אמא לשניים והשבוע היא חגגה את יום הולדתה ה-36. אנחנו כמובן מדברים על לא אחרת מאשר ריהאנה שרק בחודש אוגוסט האחרון ילדה את בנה השני לה ולבן זוגה אייסאפ רוקי.

ריהאנה ואייסאפ רוקי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
ריהאנה ואייסאפ רוקי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

כעת, התפנו השניים לחגיגות יום ההולדת של רירי שלנו, ותסמכו עליה שלא מדובר בארוחת ערב במסעדה וזר פרחים על הראש כמו אחרונת הבסיסיות, כי הזוג המעושר נסע לונציה ותועד על סירה בתעלות המפורסמות כשרוקי מחויך ונראה מאושר מאוד לחגוג את יום הולדתה של זוגתו בעיר האיטלקית. באחת התמונות שהצליחו לתפוס צלמי הפפראצי, נראה רוקי כשהוא נושק לזוגתו בצוואר בתיעוד אינטימי למדי. אבל אם חשבתם שמדובר בחגיגות פרועות למדי, תחשבו שוב, כי משם המשיכו זוג ההורים לאי המפורסם מוראנו, שם ביקרו במפעל לייצור זכוכית. כל מה שעושה לך טוב ריהאנה, אנחנו מעדיפים אותך רגועה במפעל זכוכיות מאשר מאחרת לפארק הירקון בשעתיים בשביל טבילה בים המלח. סורי, אוהבים אותך אבל לעולם לא נשכח. 

רק בחודש דצמבר האחרון, פלטה הכוכבת רמיזה עבה על הרחבת המשפחה ורצון לילד שלישי, כשנשאלה במהלך השקת הקולקציה של ל-FENTY X PUMA אם יש דבר אחד שהיא לא מסוגלת לעשות, והיא ענתה מבלי למצמץ: ״עד עכשיו? ללדת בנות״. עוד הוסיפה הזמרת כשאמרה:  ״כרגע הסיכויים שלי הם 75% שיהיה בן גם בהריון הבא, אז בינתיים אני רק מחזיקה אצבעות. גם אנחנו רירי, גם אנחנו.

ריהאנה (צילום: Splashnews)
ריהאנה (צילום: Splashnews)