אחד הראפרים המצליחים ביותר בעולם, פי דידי (או בשמו המלא שון קומבס), נתבע ביום שני האחרון על ידי מפיק באלבום האחרון שלו בגין הטרדה מינית, שידול לסמים ובאיומים בלתי פוסקים במשך יותר משנה. המפיק המדובר, רודני "ליל רוד" ג'ונס, טוען כי עבד עם דידי בין 2022-2023 שבמהלכם הצליח להקליט שעות של הראפר והצוות שלו עוסקים בפעילויות בלי חוקיות. בתביעה המפורטת, מטיח ג'ונס בקומבס טענות לפיהן אילץ הראפר המפורסם את המפיק להעסיק עבורו עובדי מין ואף להשתתף איתו ועם שאר הצוות שלו בפעילויות מין, חלקם נעשו עם קטינות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LOVE‎‏ (@‏‎diddy‎‏)‎‏

בתביעה כנגד דידי, כלולים גם בנו בן ה-30 ג'סטין ועוד רבים מהצוות של הראפר. לטענתו של ליל רוד, פי דידי התקשר אליו באוגוסט 2022 וביקש ממנו לבוא להפיק את אלבומו The Love Album: Off the Grid, שיצא בספטמבר 2023. התיאורים של ג'ונס מפורטים וארוכים והוא ממשיך כשטוען שהותקף בעצמו על ידי דידי לא מעט פעמים, בזמן שהתגורר עם הראפר בבתים שלו בפלורידה, לוס אנג'לס וניו יורק, וכן ביאכטה שקומבס שכר באיי הבתולה. ההטרדה והתקיפה כללו לטענתו "נגיעות מתמידות ובלתי ונגיעה בפי הטבעת שלו". עוד נטען כי ג'ונס נאלץ לעבוד מחדר האמבטיה של דידי כשהוא בעצמו מתקלח שם מאחורי קיר זכוכית שקוף.

פאף דידי (צילום: Jemal Countess gettyimages)
פאף דידי (צילום: Jemal Countess gettyimages)

המפיק המוזיקלי שעלה כעת לכותרות ברחבי העולם, תובע סכום של כ-30 מיליון דולר מהראפר שכבר מיהר להגיב באמצעות עורכי דינו: "ההשמצה הפזיזה של ג'ונס על אירועים שהם בדיה טהורה ופשוט לא התרחשו היא לא יותר מניסיון שקוף לצבור כותרות. יש לנו הוכחה מוחצת, שאין עליה עוררין, לכך שהטענות שלו הן שקר מוחלט. ניסיונותינו לחלוק את ההוכחה הזו עם עורך דינו של מר ג'ונס, טיירון בלקבורן, זכו להתעלמות, מכיוון שמר בלקבורן מסרב לחזור לשיחות שלנו".

זוהי לא האשמה הראשונה נגד אחד הראפרים המצליחים והמשפיעים ביותר בעולם כשמאחוריו כבר ארבע תביעות נוספות של נשים שונות שהוגשו בשנה שעברה על תקיפה מינית, אולם זוהי התלונה הראשונה שהוגשה נגדו על ידי גבר. בחלק נוסף ומשמעותי בתביעה נגדו, נטען שדידי טיפח את ג'ונס כך שייכנס למערכת יחסים הומוסקסואלית, בטענה כי זה הנוהג המקובל בתעשייה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LOVE‎‏ (@‏‎diddy‎‏)‎‏