קניה ווסט עובר תקופה לא פשוטה בהוליווד וניכר כי האליטה ההוליוודית כבר לא מתחבקת איתו. ווסט הגיע גם הוא לסופר בול, לצפות במשחק האגדי לצד המפורסמים הנוספים הרבים שהגיעו גם כן. במקום נכחו שלל דמויות גדולות ואהובות כמו ביונסה, טיילור סוויפט, קים קרדשיאן, ליאונרדו דיקפריו ועוד ועוד שנצפו חוגגים יחד במהלך המשחק וגם לאחריו. מי שהודר מכל האינטרקציה החברתית הוא לא אחר מווסט. 

מה עובר על קניה ווסט  (צילום: באדיבות yes דוקו)
מה עובר על קניה ווסט (צילום: באדיבות yes דוקו)

מקורות סיפרו לאתר PageSix כי דיקפריו, חבר ותיק של הראפר, נכח בין המון הכוכבים ולא אמר שלום לחברו. מקור סיפר כי השניים נראו מחליפים הנהונים ולא אומרים שלום פיזית אחד לשני. מקור נוסף אמר בפירוש: ״לא הייתה אינטרקציה ביניהם״. לא תמיד הדברים היו כך בין דיקרפיו לווסט. שני החברים נצפו מבלים לא מעט לאורך השנים, ווסט אפילו הופיע במסיבת יום ההולדת של דיקפריו לפני מספר שנים. ווסט לא הוזמן לסוויטות של חבריו במשחק ונותר לבדו. 

לאונרדו דיקפריו עם הפסלון הנכסף (צילום: רויטרס)
לאונרדו דיקפריו עם הפסלון הנכסף (צילום: רויטרס)

זאת לא הייתה התקרית היחידה של ווסט. הראפר תכנן להתקיל את האויבת שלו מזה שנים, טיילור סוויפט, אבל התכנית נהרסה. שחקן הפוטבול ברנדון מרשל העלה את הסיפור בפודקאסט שלו. מרשל טוען כי ווסט רכש בכוונה מושבים מול הסוויטה של סוויפט במשחק. לפי התכנית, ווסט רצה להרוס את צילומיה הבלתי נמנעים בטלוויזיה. הדבר לא יצא לפעול מאחר והצוות של סוויפט ביצע כמה שיחות כדי להעיף את ווסט לחלוטין מהאצטדיון שבו היא נמצאת ולהעביר אותו לאזור מרוחק יותר. כך טוען השחקן בפודקאסט שלו. 

טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)
טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)

אכן תקופה לא פשוטה עוברת על ווסט. רק לאחרונה הראפר נתפס מגיב באלימות וחוטף את הטלפון של כתבת TMZ כששאלה אותו האם לאשתו יש בחירה חופשית. זאת בעקבות תמונות העירום שווסט מפרסם של אשתו החדשה, ביאנקה סנסורי, ברשתות החברתיות ותצורת הלבוש שלה כשהם מסתובבים ביחד. רק לאחרונה סנסורי נצפתה לא לובשת דבר מלבד שקית ניילון על גופה. אנחנו מאחלים לווסט ימים יותר טובים. 

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)