הזמרת ריהאנה חגגה לאחרונה יום הולדת 36 ונמצאת בתעשיית הבידור כבר עשרים שנה. בעשור האחרון הכוכבת לקחה קצת הפסקה מהתהילה ואור הזרקורים, ולא עלתה על הבמה מאז שנת 2016, למעט הופעה קצרצרה שביצעה בסופרבול בשנה שעברה. כנראה בגלל המשפחה והילדים שהכוכבת כרגע מתחזקת עם בעלה הראפר אייסאפ רוקי. כעת, אחרי שנים, ריהאנה הגיעה להודו ועלתה להופיע בפני 1,200 אורחים. מדובר באירוסין אנאנט אמבאני, בנו של המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, וזוגתו ראדיקה.

עלות ההופעה כולה עלתה 6.3 מיליון דולר, היא נמשכה 90 דקות וכללה 19 מהלהיטים הכי גדולים של ריהאנה. בהופעה, על פי הדיווחים, בוצעו השירים: Bitch Better Have My Money, Rude Boy, Work, Where Have You Been, We Found Love, Umbrella, Stay, All of the Lights ו-Diamonds. על הבמה ריהאנה צולמה מודה למארחים שלה: ״תודה למשפחת אמבאני, אני כאן הערב עבור אנאנט ורדיקה. תודה שהזמנתם אותי. אני מאחלת לכם רק טוב, מזל טוב״. מיד אחרי ההופעה הכוכבת עלתה על מטוס הביתה וגם בשדה התעופה צולמה מודה על החוויה. 

בסרטון שצולמה בשדה התעופה ריהאנה צולמה אומרת: ״ההופעה הייתה נהדרת. לא ביצעתי הופעה אמיתית כבר שמונה שנים, אני מחכה כבר לחזור״. האירוע עצמו היה יוצא דופן וכלל מופע אקרובטיקה, מיצג רחפנים והופעות שונות עם בעלי חיים. טקס הפתיחה של האירוסין צוין ביריית פתיחה לכבוד החגיגות שעתידות להימשך שלושה ימים. עוד נכחו בהופעה מספר מיליארדרים מהעולם כמו ביל גייטס, מארק צוקרברג ואשתו פרסיליה צ׳אן והזוג איוונקה טראמפ וג׳ארד קושנר. על פי הדיווח של ״דיילי מייל״, מסתמן כי האירוע עצמו עתיד להעלות כ-152 מילון דולר. אם תהיתם לעצמכם, אז הונו של מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר באסיה, מוערך ב-116 מיליארד דולר. 

מארק צוקרברג, פריסיליה צ'אן (צילום: רויטרס)
מארק צוקרברג, פריסיליה צ'אן (צילום: רויטרס)