הנסיך הארי בעוד סיפור שעריירותי שמזכיר לנו נשכחות מלפני עשור, לאחר שדודה של קייט מידלטון נכנס לבית האח הגדול וטינף על הארי ומייגן מרקל. כעת חשפנית לשעבר בשם קארי רויאל טוענת שנישקה את הנסיך הארי בלאוס וגאס לפני כשעזור, באותה התקופה שהתפרסמו תמונות העירום של הנסיך מבלה בחברת אשה אנונימית. החשפנית לשעבר מעוניינת לנקום בנסיך לאחר שהשמיט אותה מספר הזכרונות שלו שיצא בשנה שעברה, דבר שככל הנראה הכעיס אותה מאוד וגרם למשבר

בשנים שהנסיך היה רווק הולל, הוא עורר לא מעט פרובוקציות שהפכו אותו לילד הרע של הממלכה. בערב פרוע במיוחד בלאס וגאס, שהתרחש לפני כעשור, החשפנית טוענת כי השניים התנשקו. רויאל שכיום היא בת 52, טוענת שהיא נישקה את הנסיך לאחר שהוזמנה להצטרף לשאר החשפניות ואורחים נוספים בחדר במלון ב-2012. באותה התקופה, פורסמו תמונות עירום של הנסיך שהיה אז בן 27. 

הנסיך הארי על השער (צילום:  THE SUN)
הנסיך הארי על השער (צילום: THE SUN)

בתמונות העירום של הנסיך הוא היה חבוק על ידי אישה שלא לובשת דבר מלבד תחתונים. התמונות פורסמו בעיתון The Sun לאחר שהופצו באינטרנט. רויאל כעת טוענת כי יש לה עוד תמונות של הארי בעירום. לא רק על התמונות עירום קארי מדברת, אלא גם על איך שהנסיך השתנה לרעה. החשפנית לשעבר סיפרה כי הארי היה ״משוגע״ ו״ספונטני״ וכעת הוא מראה את הצד השני של האישיות שלו. האקט הזה מגיע לאחר שהחשפנית מכרה במכירה פומבית זוג תחתונים שחורים, כשטענה שהנסיך הארי קרע אותן מעליו במהלך הלילה הפרוע שלו בלאס וגאס. 

הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

עוד הוסיפה רויאל: ״כשהוא חגג בווגאס, כולם אהבו אותו. היה כיף להיות איתו. התחתונים האלה הם תזכורת למה שהוא היה פעם, כשהארי היה הנסיך הכיפי. חבל שהוא הפך לרציני בימים אלה. גם גבר נשוי ואב לשניים, עדיין צריך לכייף מידי פעם״.