השבוע התגלה כי הדוד של קייט מידלטון, גארי גולדסמית׳, עתיד להיכנס לעונת ה-VIP של בית ״האח הגדול״ בבריטניה. ההודעה הזו עוררה לא מעט רעש, מאחר ויש חשש בקרב ארמון המלוכה הבריטי כי גולדסמית׳ יוציא מידע אישי על משפחת המלוכה החוצה. אמש, הכניסה לבית ״האח הגדול״ התבצעה וכבר סיפקה את הסחורה הראשונית שהדוד החליט ללכלך על הנסיך הארי ולהגן על קייט, אחייניתו.

גארי גולדסמית׳ (צילום:  WPA Pool )
גארי גולדסמית׳ (צילום: WPA Pool )

אחיה הקטן של אמה של קייט, קרול מידלטון, אמר כי ״הארי זרק את קייט מתחת לגלגלים״. כל זה קורה על רקע התאוששות של קייט מהניתוח המורכב שעברה בבטנה. רק אתמול (שני) התפרסמו תמונות פפראצי ראשונות של הדוכסית מווילס נראית בציבור בפעם הראשונה מאז הניתוח. כניסתו של גולדסמית׳ לבית ״האח הגדול״ עוררה רעש בתקשורת ובדצק, כי לא עברו 24 שעות מאז הכניסה וכבר הדוד פתח את פיו והביע את דעתו בצורה שבלתי מקובלת על הממלכה. 

גארי גולדסמית׳ (צילום: צילום מסך מתוך ״האח הגדול״ בריטניה)
גארי גולדסמית׳ (צילום: צילום מסך מתוך ״האח הגדול״ בריטניה)

אמירתו של גולדסמית׳ הגיעה מתוך מטרה להגן על קייט, זאת מאחר וקיימות שמועות שקייט היא זו שאמרה את האמירות הגזעניות נגד הנסיך ארצ׳י, בנם של הארי ומייגן מרקל. כזכור, בעת שמייגן הייתה בהריון, נחשף כי בבית המלוכה חששו מצבע העור שיוולד איתו בנם של הארי ומייגן. זאת מאחר מייגן היא מעורבת אתנית, ואימה היא שחורה.

גארי גולדסמית׳ (צילום: צילום מסך מתוך ״האח הגדול״ בריטניה)
גארי גולדסמית׳ (צילום: צילום מסך מתוך ״האח הגדול״ בריטניה)

עם כניסתו לבית ״האח הגדול״ הבריטי, המנחה שאל את גולדסמית׳: ״האומה צריכה לדעת, האם קייט תצפה בך?״, גולדסמית׳ ענה: ״אם היא תראה, זה כנראה יהיה בחשש מאחורי הספה, אני מניח״. לפני כניסתו, בהקרנת תעודת הזהות שלו, אמר הדוד הגאה כך על אחייניתו: ״היא פשוט מושלמת. בפעם הראשונה שפגשתי את וויליאם, קייט בישלה. וויליאם שאל ׳היי, אתה רוצה כוס תה?׳. הם נורמליים מאוד״. 

עוד אמר גולדסמית׳ בעת כניסתו כי הוא מתכנן לשתף סיפורים משפחתיים על בית הממלכה ועל משפחתו האישית בתכנית. כך הוא מספר: ״כולם סיפורים מקסימים. יש לא מעט אנקדוטות ואני אחלוק את כולן, כי הן כולן מקסימות״. גולדסמית׳ אף העלה זכרון עם אחייניתו: ״אני זוכר שהחזקתי את קייט בפעם הראשונה כשהיא נולדה. אני זוכרת שהיא שיחקה בגינה וניהלנו קרבות מים ביחד. עשינו הרבה דברים כיפיים כשהייתה צעירה. מי היה מאמין שהילדה הקטנה הזו תהיה המלכה העתידית שלנו?״ 

על הטענות נגד קייט גולדסמית׳ אמר שהן ״בולשיט״. בראיון ל״סאן״ הבריטי, כך אמר גולדסמית׳: ״היא (קייט) יפה מבחוץ, אבל יותר יפה מבפנים והיא באמת אמא מעולה. זה למה התעצבנתי כל כך על הארי ומייגן. התעצבנתי כשהם יצאו נגד האחיינית היפה שלי שלא יכלה לומר דבר כדי להגן על עצמה״. עוד אמר גולדסמית׳: ״זה בולשיט מוחלט, לא הסתרתי את הרגשות שלי כשהייתה לי הזדמנות לומר משהו. קייט היא ב-100 אחוז לא גזענית״.