חודשיים לאחר הניתוח המסתורי בבטן שחולל גל שמועות סביב מצבה, קייט מידלטון (הנסיכה מווילס)  נצפתה לראשונה כשהיא מבקרת בחווה בווינדזור יחד עם בעלה הנסיך וויליאם. התמונות הופצו בבלעדיות בצהובון הבריטי "הסאן" וטרם פורסמו לציבור הרחב. 

התמונה צולמה על ידי אזרח אלמוני ובה רואים  את מידלטון סוחבת שקית עם וויליאם. עוברי אורח סיפרו כי הנסיכה ובעלה יצאו לסבב קניות והוסיפו כי היא נראתה מצוין, מאושרת ובעיקר בריאה. זו הפעם הראשונה מזה שלושה חודשים, מאז צעידת חג המולד המסורתית, שמידלטון נראית בציבור.

כזכור, מידלטון פרסמה תמונה עם שלושת ילדיה לציון יום האם ועוררה סערה לאחר שסוכנות הידיעות AP חשפה כי הם עברו ריטוש. לטענת הסוכנות, "על רקע בדיקה מדוקדקת יותר, נראה שהמקור עשה מניפולציות על התמונה". 

התמונה הוסרה מסוכנויות החדשות הגדולות ולאחר מכן הגיבה מידלטון לראשונה על הסערה. כך מידלטון מגיבה: ״אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה על כל הבלבול שנוצר בנוגע לתמונה ששותפה אתמול״, עוד הוסיפה: ״כמו כל צלמת חובבת, לפעמים אני עושה ניסויים בעריכה״, כך הסבירה את הסערה סביב העריכה. כזכור, התמונה לא ממש הלהיבה את הגולשים שגילו במהירות שמדובר בתמונה מזוייפת.

בתמונה, שפורסמה לכבוד יום האם הבריטי, נראית קייט מחייכת, יושבת על כסא ומסביבה שלושת ילדייה - ג׳ורג׳, שארלוט ולואי. בתמונה ניכר כי ידה השמאלית של הנסיכה שארלוט לא מיושרת עם שרוול החולצה שלה, מה שמטיל ספק באותנטיות התמונה כולה.