בתם של השחקן ברוס וויליס והשחקנית דמי מור, טלולה וויליס, חשפה לראשונה כי היא אובחנה עם אוטיזם. וויליס בת ה-30 שיתפה את הבשורה בסוף השבוע כאשר פרסמה סרטון בעמוד האינסטגרם שלה עם אביה. בסרטון, אביה ברוס וויליס מחזיק בזרועותיו את טלולה הילדה בזמן שהוא מתראיין בשטיח האדום של אחד מהאירועים הנוצצים של הוליווד. בזמן שהוא עונה לשאלות של עיתונאים, בתו משפשפת בעדינות את ראשו הקירח ומשחקת באוזנו.

"תגיד לי האוטיסט שלך בלי לומר לי האוטיסט שלך", היא כתבה בכיתוב. בתגובות שיבחו את טלולה על היותה "אמיצה ומעוררת השראה" על שיתוף הסרטון וביקשו ממנה לשתף עוד על האבחנה שלה אם היא מרגישה בנוח לעשות זאת. "למעשה זו הפעם הראשונה שאי פעם שיתפתי בפומבי את האבחנה שלי", כתבה בתגובה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎tallulah‎‏ (@‏‎buuski‎‏)‎‏

היא המשיכה וכתבה שהיא אובחנה בקיץ האחרון וש"זה שינה את חיי". טלולה וויליס, הידועה בזכות השתתפותה בתוכנית הריאליטי FOX "כוכבים על מאדים", הייתה פתוחה עם עוקביה בנוגע לבריאותה בעבר, ושיתפה בכתבה לווג במאי 2023 כי היא סבלה מאנורקסיה, דיכאון, התמכרות והפרעות קשב וריכוז. כזכור, ברוס וויליס ודמי מור נשארו קרובים לאחר פרידתם, זאת לאחר הגילוי כי וויליס חי עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD), אבחנה שחלקה משפחתו - כולל מור - בפומבי בהצהרה בפברואר 2023.

ברוס וויליס עם דמי מור ובנותיהם  (צילום: רויטרס)
ברוס וויליס עם דמי מור ובנותיהם (צילום: רויטרס)