לא כולנו נראים אותו דבר כשאנחנו מחליפים נורה. דיוויד בקהאם עושה את זה כמו כולנו אבל עדיין נראה יותר טוב מאיתנו. הכדורגלן צולם על ידי אשתו, ויקטוריה בקהאם, מבצע פעולה פשוטה בבית, עולה על סולם ומחליף נורה. הסרטון הצליח לעורר את תשומת ליבן של נשים רבות. הסיבה היא בקאהם שמצולם ללא חולצה בעוד שויקטוריה הצלמת מתמקדת בסרטון בגופו המחוספס של בעלה, בקעקועים שלו, שאחד מהם מוקדש לה ובעיקר - בישבן שלו. הזוג, שידע בעבר ימים גרועים יותר, כעת משוויץ בזוגיות מושלמת ואנחנו לא יכולים שלא לקנא.

בתיאור הסרטון ויקטוריה כתבה: ״החשמל חזר! שישי שמח, אין בעד״. בתגובה נשות העולם אכן מודות לה. כשהאור נדלק בחזרה מעצבת האופנה אומרת: ״אלוהים, אתה כל כך חכם. תיקנת את האורות״, בקהאם עונה לה: ״את כל כך סרקסטית״ ומצליח להצחיק את כל אלו שצפו בסרטון בעיקר בשביל הגוף הלוהט ולא ממש הידיים שהיו עסוקות בתיקון הבעיה.

ויקטוריה בקהאם, דיוויד בקהאם על יאכטה (צילום: splash)
ויקטוריה בקהאם, דיוויד בקהאם על יאכטה (צילום: splash)

״תודה לך על השירות לעולם״, כתבה אחת העוקבות. מעריצה נוספת כתבה: ״שמישהו יביא לבחורה הזאת פרס נובל לשלום״. חלק הצליחו להבחין בכך שלבקהאם יש קעקוע מעל הישבן שלו ומעריצים אחרים הודו לתרומה הגדולה של הזוג לקהילה הגאה. נזכיר לכם שזאת לא הפעם הראשונה שגברת בקהאם משוויצה בבעלה בפומבי, רק לפני חודשיים העלה סרטון של בעלה בחדר הכושר כשהוא מבצע שכיבות סמיכה. גם אז המעריצים לא יכלו שלא להודות והגיבו: ״ויקטוריה כאן מבצעת את עבודת האל״. גם אנחנו מודות לך גברת בקהאם.