כזכור, התקופה האחרונה היתה מהחמורות ביותר בכל הנוגע למדיה הדיגיטלית אצל מלך בריטניה ומשפחתו. זה התחיל עם הפוטושופ שבוצע בתמונה המשפחתית של הנסיך ויליאם עם אשתו קייט מידלטון וילדיהם בתמונת כרטיס חג המולד שלהם, המשיך עם השערורייה לפיה מידלטון הודבקה בפוטושופ לתמונה משפחתית ורק השבוע, פורסם תיעוד ראשון שלה מתהלכת עם ויליאם לאחר שנעלמה מהעין הציבורית למספר חודשים בעקבות ניתוח, אלא שמעריצים רבים תקפו וטענו כי מדובר בכפילה ולא בקייט האמיתית.

ובכן, כעת נראה שהארמון מנסה לתקן את מהלכיו ומחפש מנהל מדיה שיטפל בכל החשבונות הדיגיטליים של המשפחה. על פי המודעה שפורסמה, הארמון מחפש מישהו שיטפל בכל הקשור לתקשורת עבורם, כולל פניות לעיתונות ושורה של תחומי אחריות אחרים כגון - תמיכה אדמיניסטרטיבית, הפצת אישורי מדיה, יצירת תוכן למגוון הפלטפורמות הדיגיטליות וייעוץ דיגיטלי למשפחה, שלא קשה לנחש שמתקשה מאוד בזירה הזו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMZ‎‏ (@‏‎tmz_tv‎‏)‎‏

חשוב לציין שהמשרה תקפה לארמון בקינגהאם בלבד שם מתגורר המלך צ'ארלס, ולא לארמון קנזינגטון, שם מתגוררים ויליאם וקייט, אולם מקורות יודעי דבר לחשו כי הארמון לגמרי מתכונן לסקנדלים שעתידים להגיע בעקבות מצבו הרפואי של המלך והם רוצים ללמוד מהטעויות האחרונות שלהם. השכר למשרה המדוברת אגב, עומד על כ-32,500 דולר בשנה, שזה בערך 9,800 ₪ בחודש, במידה ומישהו כאן מעוניין בהסבת מקצוע מלכותית במיוחד. 

מתכוננים לסקנדלים בעקבות מצבו הרפואי. המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)
מתכוננים לסקנדלים בעקבות מצבו הרפואי. המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)