החודשים האחרונים היו סוערים במיוחד עבור משפחת המלוכה, ועבור הנסיכה קייט מידלטון בפרט. בחודש דצמבר 2023, הודיע ארמון בקינגהאם כי הנסיכה תעבור ניתוח בבטן ותעדר מהמחויבויות הציבוריות שלה עד חודש אפריל 2024, אולם אט אט החלו מעריצים רבים לדאוג למצבה של מידלטון שלא נראתה כלל בציבור ולא נראה ממנה אף סימן חיים. החששות גברו כאשר ביום האם שנערך בשבוע שעבר, פרסם הארמון תמונה של הנסיכה מויילס יחד עם שלושת ילדיה, שהתבררה לבסוף כתמונת פוטושופ. אולם אתמול (שני), הגיע הרגע המיוחל לו כל בריטניה חיכתה, וקייט ובעלה הנסיך ויליאם נצפו כשהם מטיילים בחווה בווינדזור כשהם מחויכים ונראים במצב רוח מרומם במיוחד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMZ‎‏ (@‏‎tmz_tv‎‏)‎‏

הסרטון המדובר, הרגיע אמנם אנשים רבים, אולם החל מרגע הפרסום שלו, הרשת מוצפת בתגובות לפיהן מי שמצולמת בסרטון היא כלל אינה הנסיכה האהובה ושמדובר בכלל בכפילה. "הם היו צריכים לשלם לסטיבן שפילברג שיזייף להם סרטון של קייט, כי הסרטון הזה פשוט החמיר הכל", כתב מעריץ ואחר הוסיף: "זה בכלל לא נראה אותו בן אדם". תגובות בסגנון הזה ממשיכות ללא הפסקה יחד עם ההשטאג #fakekate.

גם אם מדובר בתאוריות קונספירציה של מעריצים מודאגים, מי שנתן תוקף רשמי לשמועות האלה, היה המנחה האמריקאי המצליח אנדי כהן, שצייץ בחשבון ה-X שלו "זאת לא קייט" וגרם לאנשים רבים ברחבי הרשת אישור להתחיל להציף את דעתם בנושא. משפחת המלוכה כמובן, לא הגיבה לשמועות שמתפשטות ברשת וכל שנותר זה להמתין להופעה הפומבית הבאה של הנסיכה, שמדאיגה ממלכה שלמה.