ארמון המלוכה עובר תקופה קשה. עם התוצאות הרפואיות של המלך צ׳ארלס והנסיכה קייט מידלטון, שאובחנו שניהם כחולים בסרטן, המציאות נהייתה יותר מורכבת והרעש התקשורתי מסביב רק עולה ועולה. מידלטון היא זאת שנמצאת כרגע בעין הסערה בימים מלאים ועמוסים. מי שמחזיק את הנסיכה בתקופה הזו היא לא אחרת מהמשפחה שלה. 

קייט מידלטון, הנסיך לואי (צילום: chris jackson gettyimages)
קייט מידלטון, הנסיך לואי (צילום: chris jackson gettyimages)

המומחית לבית המלוכה קייטי ניקול התראיינה ל-Entertainment Tonight ואמרה: ״לקייט יש קבוצה צמודה של חברים מאוד קרובים, אך העוגנים האמיתיים בחייה הם הוריה, קרול ומייקל, ואחיה הצעירים - ג׳יימס ופיפה״. עוד המשיכה המומחית והסבירה: ״למרות שאנחנו לא רואים אותם יחד לעיתים קרובות, הם נמצאים שם״. ג׳יימס בן ה-36 כתב לאחותו פוסט מתוק באינסטגרם ואיחל להחלמתה: ״במהלך השנים טיפסנו יחד על הרים רבים. כמשפחה, נטפס גם על זה ביחד״.

View this post on Instagram

A post shared by James Middleton (@jmidy)

תמיכה משפחתית היא טובה. זו הסיבה למה גם הנסיכה נסעה יחד עם בעלה, הנסיך ויליאם, ושלושת הילדים, הנסיך ג'ורג' בן ה-10, הנסיכה שארלוט בת ה-8 והנסיך לואיס בן ה-5, לבית הקיץ שלהם כדי ליהנות מזמן משפחתי. המשפחה החליטה להתרענן באחוזת אנמר הול שבמחוז נורפוק בימים האחרונים. גם את חופשת הפסחא של הילדים החמישה יעבירו בבית הנופש שלהם בבית סאנדרינגהאם. הזוג המלכותי וילדיהם לא יגיעו לטקס הרשמי בטירת וינדזור בעקבות הטיפול הכימותרפי המתמשך של קייט. 

קייט מידלטון, הנסיך לואי, הנסיכה שארלוט, הנסיך ג׳ורג׳, הנסיך וויליאם (צילום:  WPA Pool )
קייט מידלטון, הנסיך לואי, הנסיכה שארלוט, הנסיך ג׳ורג׳, הנסיך וויליאם (צילום: WPA Pool )

מי שעוד ניצל את הזמן והקרבה המשפחתית הוא המלך צ׳ארלס, בן ה-75, שגם הוא אובחן עם מחלת הסרטן וחשף אותה בציבור לפני כחודש. המלך הראה תמיכה בכלתו דרך הדובר המלכותי שלו: ״המלך כל כך גאה בקת׳רין על האומץ שלה לדבר כפי שהיא דיברה. המלך נשאר בקשר עם כלתו האהובה וימשיך להציע לה אהבה ותמיכה״. על פי הדיווחים, מידלטון וצ׳ארלס אכן חוו התקרבות מסוימת ונצפו אוכלים יחד ארוחת צהריים פרטית, יום לפני שהיא הכריזה על מחלתה בפומבי. על פי מקורות, השיחה ביניהם עסקה בחוויה הבריאותית המשותפת שלהם.

המלך צ'ארלס (צילום: gettyimages)
המלך צ'ארלס (צילום: gettyimages)

כאמור, המחלה נחשפה בתקשורת לאחר היעלמותה המסתורית של קייט מעין הציבור בינואר האחרון בעקבות ניתוח שעברה בבטנה. מידלטון אמרה שויליאם תמך בה לאורך המאבקים הקשים והסבירה את ההמתנה סביב ההכרזה התקשורתית, מאחר שהם רצו שהילדים יבינו את המצב במלואו. עם זאת, לא עבר זמן רב מרגע הדיווח על המחלה עד שאלמונים ניסו לפרוץ לבית החולים שבו נותחה מידלטון כדי לגשת לתיקים הרפואיים שלה.

ההיעלמות הציבורית של מידלטון גרמה לעלייתן של שלל קונספירציות בקרב הגולשים וגם בקרב מפורסמים רבים. הדבר שרק העמיק את השמועות סביב העלמותה של קייט היה התמונה שארמון המלוכה העלה לכבוד יום האם הבריטי ואז נחשף כי היא מפוברקת. אחת מהכוכבות שרכבו על גל השמועות של מידלטון היא קים קרדישאן, שפרסמה תמונה עם הטקסט הבא: ״הלכתי לחפש את קייט״, וגם אחרי גילוי המחלה לא הסירה אותו. עם זאת, יש מפורסמים שלעגו להעלמותה של קייט ואחר כך חזרו בהם. 

קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בתכנית האירוח ״the view״ המגישות הביעו חרטה השבוע על כך שהפיצו את תיאוריות הקונספירציה סביב קייט בעקבות ההכרזה האחרונה על הסרטן. גם המגיש סטיבן קולבר התחרט בתכנית האירוח שלו "The Late Show" על כך שלעג על היעלמותה של קייט. "יש סטנדרט שאני מנסה לעמוד בו, והוא אני לא צוחק על טרגדיה של מישהו אחר", אמר קולבר בפרק השבוע והוסיף: "למרות שהם לא צריכים את זה ממני, אני וכל הצוות בתכנית רוצים לשלוח את איחולינו ואת תקוותנו שההחלמה של קייט תהיה מהירה". על כך הוא זכה למחמאות מהמעריצים, אחד מהם כתב: "אין התנצלות כנה יותר מסטיבן קולבר לקייט מידלטון".