ספר הזכרונות של הנסיך הארי ממשיך לעורר שמועות ותהיות. בספרו Spare הנסיך משתף באופן חושפני שלל חוויות מהחיים שלו ואחת מהן הייתה ההתנסות המינית הראשונה שלו. השמועות סביב העניין מפנות את הזרקור על שחקנית בשם אליזבת' הארלי שטוענות כי היא האשה איתה הנסיך הארי איבד את הבתולין.

אליזבת' הארלי (צילום: Nathan Cox / Stringer)
אליזבת' הארלי (צילום: Nathan Cox / Stringer)

על פי הספר, האירוע התרחש לקראת סוף 2001, כשהארי היה בן 17 ובפרק שנכתב בספר, הוא מתאר כי העוזר המלכותי מארק דייר בא לבקר אותו. הם נפגשו לארוחת צהריים בבית קפה בעיר והנסיך כותב כי "הוא בא לדבר על האמת". כך הנסיך כותב: "חשדתי בכך שהוא מתכוון לאיבד הבתולין שלי שהתרחש לאחרונה. זה היה קטע מביך, עם אשה מבוגרת. היא אהבה סוסים מאוד, היא לא התייחסה אליי כמו סוס צעיר. זאת הייתה רכיבה קצרה, אחר כך היא חבטה בי ושלחה אותי לדרכי". כעת, השחקנית המדוברת מגיבה לסיפור. 

הנסיך הארי (צילום: Dan Charity/Pool via REUTERS)
הנסיך הארי (צילום: Dan Charity/Pool via REUTERS)

הארלי בת ה-58 התייחסה לנושא בתכנית האירוח Watch Happens Live עם המנחה אנדי כהן על ההשערות על כך שהיא "האישה המבוגרת" ששכבה לראשונה עם הנסיך הארי. השחקנית הגיבה כי "זה מגוחך!" והוסיפה כי "מעולם לא פגשתי אותו". מנגד מי שטוענת כי היא זאת שהארי כתב עלייה היא אשה בשם סשה וולפול. וולפול התראיינה לתכנית Uncensored של פירס מורגן

בראיון וולפול מספרת שהיא הייתה בת 19 בעוד הארי היה בן 17 ואמרה כי "זה מעולם לא היה צריך לקרות". על פי הסיפור, הארי וסשה טיפסו מעל לגדר ושכבו בשדה. השניים הכירו כשהייתה סייסת באחוזה של המלך צ'ארלס. סשה, שכיום אמא ל-2, חגגה אז את יום הולדתה ה-19 והזמינה את הנסיך לחגיגות שהתקיימו בפאב. השניים היו אז חברים טובים והנסיך אף הגיע עם מתנת יום הולדת וכרטיס ברכה. וולפול מספרת כי הארי שאל אם היא רוצה לצאת איתו לעשן ולאחר מכן השניים חמקו לשדה הקרוב. 

הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

על החוויה וולפול סיפרה: "זה היה אינטנסיבי. זה עבר מנשיקה לרצפה כי מהר. זה היה לוהט. הוא לא היה הנסיך הארי בשבילי, הוא היה הארי, חבר שלי. המצב יצא משליטה. זה הרגיש שובב, אבל אני מניחה שזה לא היה אמור לקרות". עוד הוסיפה על החוויה המינית: "לא התכוונו לעשות את זה, לא ידעתי שהוא בתול. לא הייתה אווירת בתולים, זה הרגיש שהוא יודע היטב מה הוא עושה. זה היה מהיר, פרוע. מרגש. שנינו היינו שיכורים. זה לא היה קורה אחרת".