הנסיך הארי מככב בחודש האחרון בכל מקום לאחר שהדוקו החושפני שלו ושל אשתו מייגן מרקל גרר גל ביקורות עצום בבריטניה וברחבי העולם כולו. כעת כך נדמה, הנסיך לא מסתפק בריאליטי המשפחתי ויוצא בסדרת ראיונות חדשה שהכניסה את משפחת המלוכה לכוננות מלחמה. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל  (צילום: REUTERS/Toby Melville)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Toby Melville)

בשבוע שעבר דווח על מריבה אלימה בין הנסיכים וויליאים והארי, כפי שתיאר האחרון בספר חושפני שכתב. אם לא די בכך, הנסיך התראיין גם לתכנית "60 minutes" של אנדרסון קופר ולתכנית הבוקר "Good Morning America". שני הראיונות עתידים לעלות לאוויר בשבוע הקרוב ולשניהם כבר נחשף פרומו רשמי.

מתקפת הראיונות של הארי הביאה ככל הנראה את משפחת המלוכה אל הקצה, כי על פי דיווחים בחו"ל, המשפחה התכנסה באחוזת סאנדרינגהאם שבאנגליה לחגוג יחד את חג המולד הראשון ללא המלכה אליזבת' שהלכה לעולמה, ובמהלך החג הוחלט על פתיחת "חדר מלחמה" שנועד לסכל כל תגובה של הארי מעכשיו. 

View this post on Instagram

A post shared by 60 Minutes (@60minutes)

הדיילי טלגרף הבריטי אישר את הפרטים וחשף שהמשפחה העלתה כל תרחיש אפשרי שהארי עלול לייצר בסדרת הראיונות והספר החדש, וביחד עם צוות מומחים ישבו לכתוב תשובות לכל שאלה שעלתה לאוויר. מדובר באירוע חריג מאוד ביחס לאחת המשפחות הכי מפורסמות בעולם, שדואגת לרוב לשמור על עמימות ולא להגיב לאירועים אישיים, אולם הפעם כך נדמה, החליטו חברי המשפחה לא לשתוק ולהחזיר מלחמה למי שהיה עד לפני שנים בודדות אחד החברים הכי בכירים בה. 

ספרו של הנסיך הארי "SPARE", עתיד לצאת לעולם ביום שלישי הקרוב ומספר בין היתר על הנתק מאחיו הגדול, המחלוקות עם הגיסה קייט מידלטון, המילים האחרונות שאמר לסבתו המלכה אליזבת' השניה ואפילו חושף פרטים מעניינים על היחס שלו ושל אחיו למערכת היחסים של אביהם המלך צ'ארלס עם קמילה פרקר.

כריכת הספר של הנסיך הארי (צילום: Anadolu Agency gettyimages)
כריכת הספר של הנסיך הארי (צילום: Anadolu Agency gettyimages)