"משחקי הכס", היא אחת הסדרות המצליחות והמעוטרות שבחים בהיסטוריה של הטלוויזיה העולמית, ולמרות שהעונה האחרונה שלה הסתיימה לפני כחמש שנים, היא נחשבת עד היום לאחת האהובות והרלוונטיות על פי דעת הקהל. TMI תהו לעצמם, עד כמה הצליחו כוכבי הסדרה, שרובם לוהקו כשהיו אנונימיים, לתרגם את הפרסום לכסף אמיתי. אחרי בדיקה מעמיקה, גילינו כמה כסף הרוויחו חברי הקאסט לאורך השנים, מאז עלתה סדרת הפנטזיה אי שם בשנת 2011 ועד היום, והנתונים הפתיעו אותנו לחלוטין. מי המרוויחים הגדולים ביותר, ולמי נגזל המקום הראשון שלא בצדק? בואו נתחיל.

''משחקי הכס'' (צילום: צילום מסך)
''משחקי הכס'' (צילום: צילום מסך)

מקום חמישי
את המקום החמישי ברשימה, תופסת לנה הידי שגילמה את דמותה המעוותת של סארסיי לאניסטר. המלכה הפסיכופתית שלנצח תיזכר בתור אחת הנשים המטורפות בהיסטוריה של הטלוויזיה, תרמה להידי הון נקי של 12 מיליון דולר. מה שנקרא, יכולה להתפנק בדירת שלושה חדרים עם מרפסת וחניה בטאבו באזור השפלה.

לנה הידי בתור סארסיי לאניסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לנה הידי בתור סארסיי לאניסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקום רביעי
למקום הרביעי הגיע למרבה ההפתעה קיט הרינגטון, לנצח ג'ון סנואו, שהפך לסמל מין עולמי ופנטזיה גברית לא ריאליסטית בשום צורה אפשרית. גם אנחנו היינו בטוחים שבזכות הסדרה, יהפוך הרינגטון לאדם עשיר ביותר, אולם הוא מוערך היום בהון של 14 מיליון דולר "בלבד". באמת שציפינו ממך ליותר. You know nothing Jon Snow.

ג'ון סנואו, משחקי הכס (צילום: באדיבות יס)
ג'ון סנואו, משחקי הכס (צילום: באדיבות יס)

מקום שלישי
את המקום השלישי תופסים צמד שחקנים מפתיע במיוחד. הראשון הוא ג'ונתן פרייס, ששיחק את דמותו של הדרור העליון. הזקן הקריפי שנהג להתעלל באנשים שלא יישרו קו עם האמונות הדתיות שלו, גרף במהלך השנים מאז עלתה "משחקי הכס" לאוויר, הון של 16 מיליון דולר. shame shame shame.

ג'ונתן פרייס בתור הדרור העליון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ונתן פרייס בתור הדרור העליון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לצדו של פרייס, חולק את המקום השלישי ניקולאי קוסטר ולדאו, שגילם את ג'יימי לאניסטר. ולדאו עשה את הונו ומעמדו בזכות ובכן, גילוי עריות עם אחותו שקיבל לגיטימציה מהקהל של הסדרה. גם הוא נהנה היום מ-16 מיליון דולרים ירוקים שנחים בחשבון הבנק שלו. סארסיי היתה הורגת על הרבה פחות מזה. 

ניקולאי קוסטר ולדאו בתור ג'יימי לאניסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקולאי קוסטר ולדאו בתור ג'יימי לאניסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקום שני
במקום השני, גם כן תיקו, עם שניים שלא ציפינו לראות במקום השני. הראשון מהסיבה הפשוטה שהוא השתתף בעונה אחת בלבד. שון בין שגילם את דמותו של נד סטארק, יצא מהר מאוד מהעלילה לאחר שראשו נערף בסוף העונה הראשונה, אולם בין נחשב עוד לפני הסדרה לאחד השחקנים העסוקים בבריטניה. לצדו במקום השני, נמצאת אמיליה קלארק, חאליסי אהובת המדור, שדמותה נחשבת אולי לאייקונית והמובילה ביותר בסדרת הפנטזיה. למרות שציפינו שהיא לגמרי תקטוף את המקום הראשון, קלארק נהנית לצדו של בין מהון של 20 מיליון דולר בלבד. חיים שלנו, אמנם ציפינו ממך ליותר, אבל אם את זקוקה לתרומות דברי אתנו, הכי ננסה לעזור.

משחקי הכס (צילום: Helen Sloan HBO)
משחקי הכס (צילום: Helen Sloan HBO)

מקום ראשון
במקום הראשון, תראו מופתעים, גם כן תיקו. הראשון הוא פיטר דינקלג', ששיחק את דמותו של טיריון לאניסטר. דינקלג' יזכר לנצח בתור הדמות האהובה והערכית ביותר שיצא מהסדרה שבנתה את מעמדה על עלילה רעילה ביותר, והשחקן אף גרף פרסים רבים על תפקידו המופתי. לצדו במקום הראשון, לא חאליסי ולא ג'ון סנואו, אלא דווקא ג'ייסון מומואה שגילם בעונה הראשונה את דמותו של חאל דרוגו. מומואה בנה קריירה על דמות גברית, רעילה, ברברית ומבזה נשים ובמהלך השנים דמותו של דרוגו הפכה לגמרי לאייקון תרבות והשחקן עצמו הפך מאז לאחד השחקנים העסוקים ביותר בהוליווד.  השניים גרפו הון של כ-25 מיליון דולר כל אחד במהלך השנים.