קייטלין ג'נר אמנם נחשבת לצד הפחות מוצלח והזוהר של משפחת קרדשיאן, כשבמהלך השנים הספיקה להסתכסך כמעט עם כל בנות המשפחה, אבל בכנות, כרגע היא חביבת TMI כי מה שהבנות שלה לא עשו בחצי שנה היא עשתה בשבוע אחד, כשהיא ממשיכה להילחם בחמאס ובמפגינים פרו פלסטינים בכל הכוח. נזכיר שבשבוע שעבר, נתפסה ג'נר כשהיא מפנה אצבע משולשת לקבוצת מפגינים תומכי פלסטין ולאחר מכן כתבה ברשתות החברתיות: "בושה למאות אוהדי הטרור ואוהבי חמאס בחוץ אמש שהיו רחוקים מלהיות שלווים. אין מקום עבורכם או לאנטישמיות המטורפת שלכם במדינה הזו. לכו לעזאזל - אנחנו לא סובלים טרור כאן".

כעת, ממשיכה ג'נר באותו הקו, ואתמול (רביעי), שיתפה סרטון בחשבון ה-X שלה, של מפגינים פרו פלסטינים להט"בים שמבצעים תפילה ביזארית לחלוטין, כשהם מחזיקים מטריה בצבעי הגאווה. האמא (השניה, כי קריס ג'נר יש רק אחת), של משפחת קרדשיאן, תקפה את אותם מפגינים מנותקים, שאכן לא היו שורדים יום אחד בעזה, וכתבה: "לגרש את המטומטמים האלה ולשלוח אותם לאיראן או לעזה. תהינו מלהישרף בחיים, או שיערף לכם הראש, או שידחפו אתכם מבניין. להיות להט"ב באזור הגיהינום האלה שנשלטים על ידי משטרי טרור זה לא חוקי, וניתן לקבל עונש מוות בדרכים הרעות ביותר". 

תודה רבה קייטלין, עכשיו רק ללמד את זה את קנדל בבקשה, היא עושה לנו להתגרד עם הניתוק המוחלט שלה מהסיטואציה. את קים אנחנו אוהבים, היא סך הכל משתדלת, אבל גם היא יכולה יותר. לטיפולך המסור נודה. 

קייטלין ג'נר (צילום: רויטרס)
קייטלין ג'נר (צילום: רויטרס)