קים קרדשיאן רוצה שטיילור סוויפט "תמשיך הלאה" מהריב בן השנים שלהן, לאחר שהזמרת שחררה שיר לכאורה על כוכבת הריאליטי באלבומה החדש, "The Tortured Poets Department", שיצא בשבוע שעבר. מקורב אמר ל-People ביום שלישי האחרון שקרדשיאן "סיימה" עם הדרמה וחושבת שהגיע הזמן לסוויפט להניח את הריב בצד.

קים קרדשיאן (צילום:  David Becker/Getty Images)
קים קרדשיאן (צילום: David Becker/Getty Images)

קרדשיאן "לא מבינה למה סוויפט ממשיכה לדבר על זה", אמר המקור לרשת, "עברו כבר שנים". הזמרת הפתיעה את המעריצים ביום שישי כשהוציאה לא אחד אלא שני אלבומים - האחרון שבהם כלל שיר שלכאורה על הריב שלה עם כוכבת הריאליטי. בשיר שנקרא  ״thanK you aIMee״ ושם דגש על השם קים באנגלית, סוויפט מספרת על ההתמודדות עם בריונית, שלבסוף רק חיזקה אותה. 

טיילור סוויפט (צילום: ROBYN BECK/AFP via Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: ROBYN BECK/AFP via Getty Images)

נציגיה של קרדשיאן לא הגיבו ל-Page Six על הידיעה. כזכור, הריב בין השתיים החל ב-2016 כשקניה ווסט, שהיה נשוי אז לקרדשיאן, שר על סוויפט בשיר שלו "Famous". בשיר נאמר: "אני מרגיש כאילו אני וטיילור עדיין עשויים לקיים יחסי מין / למה? הפכתי את הכלבה הזו למפורסמת".

טיילור סוויפט, קניה ווסט, קים קרדשיאן (צילום: Getty images)
טיילור סוויפט, קניה ווסט, קים קרדשיאן (צילום: Getty images)

סוויפט הביעה במהירות את מורת רוחה מכך שווסט כינה אותה "כלבה", מה שגרם לקרדשיאן לשחרר שיחת טלפון ערוכה היטב בין סוויפט לבעלה דאז, שגרמה לזה להיראות כאילו סוויפט אישרה את המילים מראש. עם זאת, הזמרת טענה כי ווסט רק העלה את רעיון ה"סקס" במהלך שיחתם ולא את עניין ה״כלבה״. התגובה הציבורית נגד סוויפט הייתה כה עזה שהזמרת לקחה צעד אחורה מעיני הציבור במשך שנה שלמה. 

טיילור סוויפט, קניה ווסט (צילום: Getty images)
טיילור סוויפט, קניה ווסט (צילום: Getty images)