אייקון הפופ בריטני ספירס, איבדה שליטה הלילה (חמישי-שישי) ועברה התמוטטות עצבים במלון היוקרתי שאטו מריונט שבלוס אנג'לס, לאחר ריב קולני שהפך לפיזי, עם בן זוגה - פאול ריצ'ארד סוליז. הריב יצא משליטה וניידות משטרה הוזעקו למקום. היא פונתה לבית חולים עם פציעה ברגל כשהיא ממררת בבכי ועטופה בשמיכה.

יוצאת לחופשי: הזמרת בריטני ספירס שוחררה משליטת אביה
״התפילה יכולה לעזור״: בריטני ספירס בוחרת צד במלחמה של ישראל?

לאחר שהשתחררה מבית החולים וחזרה לביתה, ספירס פרסמה באינסטגרם פוסט עם הכיתוב: "החדשות מזויפות!". לאחר מכן, העלתה ספירס פוסט נוסף בו כתבה: "סובבתי את הקרסול אמש ואני עוברת לבוסטון!!! שלום". רשת CNN פנתה למקורביה של בריטני ולדוברות מלון שאטו מרמונט לבקשת תגובה, ואילו הם סירבו.

בריטני ספירס והגרוש סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס והגרוש סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לפני פחות משנה, בעלה של ספירס סם אסגרי, עזב את הבית והגיש מסמכי גירושים. אסגרי הצהיר כי השניים נפרדים כי ספירס מנהלת רומן עם איש צוות בביתם (פאול ריצ'ארד סוליז, הנוכחי). מדובר בגבר בן 37 בעל עבר פלילי, שבמשך שנה היה אמון על "ניקיון שירותים, ניגוב רצפות ואיסוף אשפה" באחוזה שלהם בקליפורניה.

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

על פי דיווחים, אסגרי חתם על הסכם ממון לפני שמיסד את הקשר עם כוכבת הפופ המעורערת, לכן הוא לא עתיד לקבל נתח גדול מרכושה, אולם ספירס כן היתה אמורה להגיש לו צ'ק על סך 6 ספרות (המספר המדויק לא ננקב), אולם טרם ידוע אם אכן עשתה זאת. מה שכן, היא שילמה את השכירות בדירתו החדשה.