הזמרת בריטני ספירס ידעה עליות ומורדת בחייה. כיום, בגיל 42 היא כבר ללא המשמורת של אביה, עתידה להכנס לחובות בעקבות הבזבוזים שלה ויש מי שטוען שהאחזקה עליה צריכה לחזור. אבל ספירס ממשיכה בשלה והשבוע (רביעי) העלתה תמונה משפחתית של אמא שלה לין ספירס, אחותה ג׳יימי לין ושתי בנותיה של ג׳יימי לין ביחד בשולחן הילדים. 

בריטני ספירס, לין ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס, לין ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את הפוסט באינסטגרם פתחה במשפט הבא: "לכולנו יש בעיות עם המשפחה שלנו, אבל אלוהים אדירים, כמה אתה אוהב אותם. אני לא בתמונה הזו, אבל אני בהחלט מרגישה שם". הפוסט של ספירס קיבל סטייה סנטימנטלית ומפתיעה - בעקבות מערכת יחסים המעורערת שלה עם משפחתה.

עוד כתבה ספירס: ״אם אתם מכירים אותי, תמיד הגעתי לשולחן הילדים הזה בכל אירוע שאי פעם הייתי בו. ארוחות הערב הכי יוקרתיות ואני תמיד מוצאת את עצמי בדיוק ככה יושבת מאחור עם הילדים. אני מפרסמת את התמונה הזו כי המשפחה שלי ממש יפה ואני מתגעגעת אליה. לא להישמע צדיקה, אבל בעולם של כאוס ובלבול - תחבולת השטן היא להטעות אותך ולהשפיל אותך. רציתי לשתף את התמונה הזו כי למרות שאני לא בתוכה... הרגשתי כאילו אני כן״.

מוקדם יותר החודש, בריטני עלתה לכותרות לאחר שנראתה יחפה ופצועה בלוס אנג'לס. המשטרה המקומית אישר מאוחר יותר שהם נענו לקריאה על אישה שנפצעה. ספירס התייחסה לתקרית וטענה באינסטגרם שהיא נקטעה את הקרסול. היא האשימה את לין, אמא שלה, באלימות שחוותה.
 
לין, בת ה-69, הכחישה את ההאשמות. לה ולבתה הבכורה יש כבר מזמן את הבעיות שלהן. ברב המכר שלה מ-2023, "האישה שבי", טענה ספירס שלין זרקה את בובות מדאם אלכסנדר האהובות שלה. המצב הזה גרם לבריטני להבין שהיא "מעולם לא רוצה לראות" את משפחתה שוב. בתגובה, לין העלתה תמונת אינסטגרם של אוסף הבובות של בתה וכתבה: ״אני לא בטוחה מי אמר לך שנפטרתי מהבובות והיומנים שלך אבל לעולם לא אעשה את זה! זה יהיה אכזרי כי אני יודע כמה הם חשובים לך. הם מיוחדים גם בשבילי בגלל השנים שבילינו באיסוף שלהם. כמובן שעדיין יש לי את הדברים שלך, ואני אשמח לשלוח לך אותם אם תרצי שאעשה זאת״.