אזהרת תוכן קשה לצפייה: סרטון ממצלמות אבטחה משנת 2016 מראה את הראפר שון "פאף דאדי" קומבס מכה את חברתו דאז, קאסי ונטורה. הסרטון שצולם תואם את ההאשמות בתביעה שהוגשה נגדו על ידי ונטורה עצמה.

הצילומים, שנאספו ממספר זוויות וצולמו ב-5 במרץ, 2016, מציגים את הראפר, המפיק ואיש העסקים במהלך תקרית אלימה, שעל פי תלונתה של ונטורה, התרחשה במלון אינטרקונטיננטל (שנסגר מאז) בסנצ'ורי סיטי, לוס אנג'לס. אתר CNN אימת את המיקום על סמך תמונות פנים של המלון לשעבר.

בסרטון עצמו ונטורה יוצאת מחדר במלון וצועדת אל המעלית. קומבס, אוחז במגבת סביב מותניו, רץ במסדרון אחרי ונטורה. הוא תופס אותה בעורפה וזורק אותה לרצפה. עדיין מחזיק את המגבת שלו סגורה ביד אחת, ואז הוא פונה לבעוט בה. הוא מסתובב ובועט שוב ​​בונטורה כשהיא שוכבת ללא תזוזה על הרצפה. כארבע שניות חולפות בין שתי הבעיטות, לפי הסרטון. לאחר מכן הוא גורר לרגע את ונטורה בסווטשירט שלה לכיוון החדר.

שון קמבוס פי דידי מכה את קאסי ונטורה (צילום: צילום מסך CNN)
שון קמבוס פי דידי מכה את קאסי ונטורה (צילום: צילום מסך CNN)

לאחר מכן נראית ונטורה מתרוממת לאט, היא אוספת פריטים מהרצפה. מצלמת האבטחה מראה שקומבס דוחף שוב את ונטורה. שניות לאחר מכן, הוא מתיישב על הכיסא, תופס חפץ מהשולחן ומשליך אותו בכוח לעבר ונטורה. רואים את קומבס מתרחק, ואז פונה שוב לכיוון ונטורה כשדלת מעלית נפתחת ומישהו נראה יוצא.

דליפת הסרטון מתרחשת על רקע אינספור האשמות על ידי עשרות גברים ונשים שטוענים כי פאף דאדי התעלל בהם פיזית, תקף אותם מינית, סימם אותם ועוד ועוד. ההאשמות הגיעו לשיאן כאשר סוכנים פדרליים פשטו על הנכסים שלו במיאמי ולוס אנג'לס. מי שמובילה את ההאשמות הללו היא זוגתו לשעבר, קאסי, המצולמת בסרטון הזה.

שון קמבוס פי דידי מכה את קאסי ונטורה (צילום: צילום מסך CNN)
שון קמבוס פי דידי מכה את קאסי ונטורה (צילום: צילום מסך CNN)

על פי התלונה של ונטורה, שבה צוין כי המריבה הזו שהתרחשה "בסביבות מרץ 2016", קומבס היה "שיכור מאוד והיכה את גברת ונטורה באגרופים בפניה, וגרם לה פנס בעין". עוד נכתב בתביעה נגדו כי "כשהבינה שהבריחה שלה תגרום למר קומבס לכעוס עליה עוד יותר, ולהיתקע לחלוטין במעגל הקסמים שלו של התעללות, חזרה גב' ונטורה למלון בכוונה להתנצל על שברחה מהמתעלל שלה". התלונה בין היתר טוענת כי הראפר שילם למלון לאינטרקונטיננטל סנצ'ורי סיטי 50,000 דולר עבור צילומי האבטחה של המסדרון.

שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Nicholas Hunt/Getty Images)
שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Nicholas Hunt/Getty Images)

הזמרת טוענת בתביעה כי במשך עשור הזוגיות שלהם בין 2008 עד 2017 הראפר סימם ואנס אותה. בין היתר גם הכריח אותה לקיים יחסי מין בניגוד לרצונה עם נערי ליווי שונים בעוד שהוא צופה בה. עם זאת, יום אחרי שונטורה הגישה תביעה על סך 30 מיליון דולר, השניים הגיעו להסכם מחוץ לכותלי בית המשפט. פרטי ההסדר לא נמסרו. אך זה לא מנע משלל נשים אחרות להיחשף ולטעון על כך שקומבס סימם, אנס והכה גם אותן. 

שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום:  Neilson Barnard gettyimages)
שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Neilson Barnard gettyimages)

מאז נובמבר, קומבס מתמודד עם חמש תביעות אזרחיות נוספות המאשימות אותו במגוון של התנהגויות מיניות בלתי חוקיות ופעילויות בלתי חוקיות אחרות. הראפר הכחיש את ההאשמות, אך התיקים עדיין בתהליכים. הרשויות ערכו חיפוש בבתים של הראפר כחלק מחקירה פדרלית שבוצעה על ידי צוות של המחלקה לביטחון המולדת המטפל בפשעי סחר בבני אדם.