הראפר והזמר טראוויס סקוט נעצר היום (חמישי) לקראת השעה 13:00, לאחר שנחשד בהפרעה בגין שכרות והסגת גבול, בעת ששהה על יאכטה במיאמי ביץ'. סקוט זומן מיד לאחר מכן על ידי שוטרים למרכז הכליאה טרנר גילפורד נייט בגין שתי העבירות.

טראוויס סקוט (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)
טראוויס סקוט (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)

מקורבים שנכחו במקום, טוענים כי הפרעותיו של סקוט היו "בעלות אופי אלים", אך כי "לא הייתה התנגשות פיזית עם אף אחד". מעצרו החל לאחר שעשרה שוטרים תפסו אותו עומד ליד המזח וצועק על היושבים ביאכטה. לאחר שניסו לבקש ממנו לשבת, הוא החל לקום שוב תוך שהוא מתעלם מפקודותיהם.

במשטרה מסרו כי לסקוט היה "ריח חזק של אלכוהול", ומשנעצר החל לצעוק אמירות גסות לשאר יושבי היאכטה. כשהזמר חזר לרכבו, החל מאיים על המאבטח שלו ואיים בקטטה. לבסוף נענה לבקשת השוטרים ועזב את המקום, אך חזר בשנית לאחר חמש דקות ועורר שוב מהומה תוך שהוא מפריע לשלוותם ולביטחונם של הנוכחים והדרים באזור. 

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)

כשנלקח למרכז הכליאה ונשאל אם שתה, הודה שכן וענה: "זאת מיאמי". הזמר בן ה-33 הגיש ערבות בסך 650 דולר סה"כ, מתוכה 500 דולר בגין אישום הסגת גבול ו-150 דולר בגין שכרות. מקורביו טענו כי הזמר שב לביתו.

הראפר יליד יוסטון הוא בעל שני ילדים, סטורמי ואייר, מקיילי ג'נר, איתה הוא נמצא במערכת יחסים און-אוף מאז 2017. מאז, הזוג הספיק להיפרד בינואר 2023 בפעם השנייה. זוהי לא הפעם הראשונה שסקוט נתקל בשערי החוק. ברזומה שלו רשומה בין היתר תביעה אזרחית שהוגשה נגדו לאחר שעשרה אנשים מתו במהלך הופעתו ב-2021.