משהו קורה לנשים בגיל שישים פלוס, רגע אחרי גיל המעבר הן מרגישות שהן מאבדות את חיי הנעורים והן פורקות כל עול. לא מדובר רק בפנינה רוזנבלום וג'ודי ניר מוזס, אלא גם השחקנית ההוליוודית שרון סטון.

שרון סטון (צילום: Getty images)
שרון סטון (צילום: Getty images)

סטון שנחשבה לאחת השחקניות היפות והמצליחות בהוליווד, הפכה לסוג של סמל מין אחרי סצנת התחתונים המדוברת בסרט המיתולוגי ״אינסטינקט בסיסי״, עושה זאת שוב ומתפשטת מול המצלמות. הפעם לא לטובת מיליונים שקיבלה עבור סצנה מצילומים לסרט, אלא סתם להנאתה ולהנאת 3.9 מיליון עוקביה. 

שרון סטון בסרט ''אינסטינקט בסיסי'' (צילום: יחצ)
שרון סטון בסרט ''אינסטינקט בסיסי'' (צילום: יחצ)

סטון שיתפה תיעוד שלה מהגב מאחור כשהיא טופלס עם תחתון ביקיני בלבד, מציירת את אחת מיצירותיה וכתבה: ״לפעמים אני חייבת ללכת מהבריכה כדי לצייר״ ובכך רמזה שהיא שוחה בבריכה ללא חלק עליון.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sharon Stone‎‏ (@‏‎sharonstone‎‏)‎‏

לעוקבים היה מה להגיד על זה, רובן של התגובות היו מפרגנות, אך היו גם כמה מגיבים עוקצניים שלא חסכו את הביקורת שלהם על נראותה של השחקנית. אחד מהעוקבים המעליבים שאל: "חשבת ללכת לחדר הכושר?" וקיבל 162 לייקים אך גם כ-270 תגובות. מגוון מעריצים נכנסו עם המגיב להתכתשויות בנושא כושר, כאשר התומכים כותבים לטענה שהיא לא משקיעה מספיק בעצמה: "אחי היא בת 66. אתה יכול לעזוב את האשה הזאת במנוחה?", אחד מהם אף התריס: "תראה תמונה שלך בביקיני".

עוקבים מגיבים על התמונה של שרון סטון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עוקבים מגיבים על התמונה של שרון סטון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בין כל אלה, סטון מתמודדת עם לא מעט התמודדויות בחייה הפרטיים. כאשר בפן הזוגי סיפרה הכוכבת בעבר לאתר The Times of London על מערכות יחסים הזויות עם גברים שונים שהיא נכנסת אליהן. את הבחורים השונים היא הכירה באפליקציות דייטינג שונות וחשפה כי אחד מהם היה עבריין מורשע ואילו השני "מכור להרואין בוודאות, לא פוטנציאלי לנישואים". 

שרון סטון (צילום: אימג'בנק  GettyImages)
שרון סטון (צילום: אימג'בנק GettyImages)

בפן הכלכלי השחקנית חשפה בראיון ל"הוליווד ריפורטר" כי איבדה 18 מיליון דולר ששמרה בחסכונות בעקבות שבץ שהיא לקתה בו ב-2001. ההסבר לכך לטענת סטון הוא שבמהלך הדימום המוחי שהייתה שרויה בו במשך 9 ימים, האנשים הקרובים אליה ניצלו את המומנטום וגנבו ממנה את הכסף.

השחקנית המשיכה וחשפה כי טראומת הפציעה שלה שינתה "במאה אחוז" את האופן שבו המוח שלה מתפקד ואת הדרך שבה היא חושבת. "נזיר בודהיסטי אמר לי שהנשמה שלי התגלגלה לתוך גוף שלי שוב", אמרה סטון.

שרון סטון (צילום: Carlo Allegri / gettyimages)
שרון סטון (צילום: Carlo Allegri / gettyimages)

"הייתה לי חווית מוות ואז החזירו אותי. דיממתי לתוך המוח שלי במשך תשעה ימים, אז המוח שלי נדחק לקדמת הפנים שלי. המוח לא ממוקם בראש שלי כמו שהיה לפני כן", המשיכה השחקנית. "חוש הריח, הראייה, המגע. לא יכולתי לקרוא כמה שנים", נזכרה סטון. לאחר ההחלמה, הכוכבת אמרה שהיא הצליחה להמשיך הלאה לאחר שאיבדה את כספה, כי החליטה "להישאר נוכחת ולהרפות". 

שרון סטון (צילום:  Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)
שרון סטון (צילום: Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)